Idag

Hopplöst hårt skal. Tack å lov inte så ofta, men gick på halvfart hem trots nya dubbdäck. Sanslöst halt.

Lokalt?

Det pendlade mellan -1 till +1 på vägen hem. Hastighet 110ish. Väl hemma inget glashalt alls. :thinking:

Egon

Kan helt ärligt inte minnas när jag använde en skrapa senast… skönt! (Har ingen skrapa i bilarna ens).

På det temat:
https://www.instagram.com/reel/DTqEe6UjCsy/?igsh=ZWl3YXZ6OTYxZTF4

24 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Den väl använda tandtråden

Hittade en glugg där ni kan fortsätta diskutera tänder.

Kopplade jag in mina gamla Dali Zensor1 frontlådor som surround (har ett par Dali Oberon 5 som front numera). Inte helt estetiskt smidigt format för surround kanske, men jag ville testa ljudet. Blir bra rymd. Det är oklart om fru Norrland gillar det estetiska. Ena lådan står på golvet i ena bakre hörnet. Den andra är bakom gardinen i andra hörnet och den syns inte.

blev det premiär på gymmet. Senast det begav sig var för nästan två år sedan så det är på tiden att försöka komma igång/tillbaka.

4 gillningar

Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Promillen

20 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Promillen

Har jag sett Uno Sevnningsson live i “Musikplats Stockholm”!

Tidernas överspel. Skulle väl vara pedagogiskt och folkbildande i SVT. :slight_smile:

1 gillning

Har jag uppgraderat min setup. Köpte en ”stolpe” med två armar och VESA-plattor. Skulle köpt en arm till. Fattigt med bara tre skärmar.

Kan rekommendera den här istället…
55" Odyssey Ark 2nd Gen. G97NC LS55CG970NUXEN | Samsung Sverige 55" Odyssey Ark 2nd Gen. G97NC LS55CG970NUXEN | Samsung Sverige

https://www.instagram.com/reel/DTT0WCiAfxW/?igsh=MTVhcGwzMzdndWtyMQ==

DJ Putt

Är framtidsutsikterna dåliga. Nån som har en weekendresa man kan hänga med på?

Verkar vara bra väder i Åre nästkommande helg, mellan -10 och -20. Mycket av backar och liftar öppna, gott om snö och lite folk.

Då slipper du slasket i sydSverige.

2 gillningar

Slaskfritt iofs. Och jag siktar på ungefär samma temperatur men med omvänt tecken.

-0 grader? :wink:

Är det upprört i lokal grupp pga klotter.