Idag

Blev Hallen. De kunde visa matchen.

Filar jag på en Flitcroft-story.

Undrar om min huvudkaraktär (verklig person) kört AI?

https://www.facebook.com/share/r/1DHcHmEP1B/?mibextid=wwXIfr

Alla håller på Djurgården, vissa vet bara inte om det ännu.

1 gillning

Undrar man om vissa kan skåda in i framtiden (strippen är från 2017).

1 gillning

Såg en ohemul massa fotboll och mycket hockey förra millenniet men har egentligen aldrig hållt på nåt lag. Möjligen lite Färjestad de åren jag bodde i Karlstad, var omöjligt att inte göra då halva kontoret var fanatiker och hade pojkar i olika juniorlag osv.

Alla närmaste polare i förorten Stockholm Nordväst var Djurgårdare men jag hade aldrig några preferenser. Hängde dock rätt ofta med på hovet, särskilt kul då det var derby moy AIK, en jäkla stämning!

Pust klart ,ytterligare 4 prov tagna, utöver de tidigare 12.( Prostata).
Ett av de tidigare 12 var " blurrigt/svårtytt"

Ser jag att Ben Affleck har koll.

Idag hände det som ibland händer att sambon drömmer och i drömmandet väcker mig på de mest oanade sätt.

I natt drömde hon att hon skulle göra HLR på en katt. Då kan man inte trycka mot bröstet med hela händerna utan tryck med två fingrar räcker.

Hon säger högt och tydligt “två fingrar” och börjar trycka på mitt bröst.

3 gillningar

Och när du sa mjau så somnade hon om, lättad?

2 gillningar

Jag hade ingen aning om att jag var en katt. Då hade jag givetvis sagt Mjau. Hon fortsatte att sova, mitt sprattlande kanske övertygade henne om att katten vaknat till liv.
Hundarna däremot vaknade och undrade vad som är på gång.

2012 tillåmed enligt en bildgoogling.

Blev blev det säsongspremiär för spikarna

Fel tråd.


Another one of those days.

:frowning: trist!

(Idag är det bra i måndags inte. Men i mitt fall är det 100% egen dumhet. Fast en sak i alla fall, man har svart bälte på 1177)

Idag, har lejt bort jobbet till några proffs med att falla några kluriga aspar samt ta ner några lönnar.
Alla med stor risk för att åka in i grannens uthus/hus/tomt.
Snygg metod med minigrävare med gripklo.




Brukar stycka upp till mindre och bära ut stock o grövre grenar. Skönt att slippa denna gång.
Är ledig idag :slight_smile:

Efter att drattat dit rejält kom jag fram till glaserad bil..:tired_face:

Hade du haft elbil hade du sluppit skrapa rutorna. :wink:

3 gillningar

Eller bensinvärmare eller hederlig gammal kupe-värmare eller isskyddstäcke eller varmgarage.

1 gillning

Den där såg ut att vara riktigt jobbig att skrapa! Sånt där härligt ispansar?