Tänkte jag starta en ideell förening.. Hur fan gör man det :o
Bara börja. Krävs ingenting för att komma igång.
När du fått ihop till en styrelse behöver ni ha ett konstituerande möte och protokollföra.
Ska du ha bankkonto krävs en del formalia.
Jag har startat en förening för inte alltför länge sedan och kan bistå med råd om du kör i diket.
Undrar jag var (sportbar, gärna på Söder) LHF supporters brukar hänga och se matcher.
LHF-LIF kl 1515.
Kanske @Vattenmannen vet?
Idag tittade jag på golfbagen…inget sug alls för att banka boll.
Artemis2 skall flytta till plattan.
Krya på armen, Anders!
Brunmurrig? Fast visst sjutton vore det häftigt att vara på plats. Alla beskrivningar i kommentarsfälten till uppskjutningarna av Saturn V på YT ger mig gåshud!
..var jag ute på golfklubben för första gången på tre veckor. Fortfarande en hel del snö på banan så den var stängd. Ute vid kusten där vi bor är det helt snöfritt. Det fick bli en hink på rangen, självplock.
är jag orolig att jag tappat golfsuget. Känner inte minsta lust till vintergolf som jag gjort tidigare år.
Umm. Det är nog 99.8% av alla som varje år i April börjar veva igen som känner så. De har golfsug ändå. Under den årstid man spelar golf..
Åter på 65 grader N.
Vit snö. Blå himmel. Sol och -6.
Ungefär den här tiden på året börjar solen vara mer kännbar. Härligt!
Inte den blekaste.
Han har ju flyttat till Örkelljunga
Njut av tabellen @Old-T, enda chansen ni har i år är att ligga först i bokstavsordning.
Nåja, man ska ha i minnet att AIK även vunnit SM-guld på slantsingling samt walk over.
JAG ÄR VÄL INGEN JÄVLA AIKARE!!!
Innerst inne så …
Alla föds som Djurgårdare, sedan är det bara taskig uppväxt som förstör det


