Idag

Jag tycker trasslet med alla såna grejor är att de har en benägenhet av ramla av skon

Dessa sitter som berget, märkte det i våras när vintern började släppa och jag trampade genom isen på en rot och det blev tvärstopp när klon satt i roten.

@Anders , köpte på XXL, Snowline Pro, brodder - Broddar - Snowline Pro, brodder | XXL,
finns “snällare” modeller med, Nordens största sport- och vildmarksvaruhus

1 gillning

Tänk bara på det, att stålspik må fungera toppen utomhus i många underlag, men på ett stengolv inomhus, not so much…

Japp, har sett ett antal med fasta broddar stå på näsan när de kommer in i affärer.

1 gillning

Vi var I Trysil över nyår med kamrater tillika före detta kollegor.
När vi kom hem fick jag reda på att mannen som omkommit i elljusspåret I Kungsberget under stormen var min kompis närmaste kollega. De var i samma ålder.
Barn i samma åldrar.
Fy f-n! Kom inte till mig och snacka om Guds vilja.
Förlåt om jag bryter mot den oskrivna regeln om att inte diskutera religion.

1 gillning

Idag fick jag hem mina Airpods 3 Pro och var naturligtvis tvungen att testa direktöversättningen.
Testa både på franska, tyska, kinesiska och koreanska videos på youtube. Sjukt impad måste jag säga.

Nästa steg blir att testa med någon annan när vi pratar två olika språk med varandra.

Funkar det så bra som man tänker det, d.v.s användbart å inte bara gimmick?

Lite fördröjning naturligtvis men jag testade på videos som var textade och det stämde förvånansvärt väl överens så jag tror verkligen att det går att använda vid behov även om det var ett väldigt begränsat test.

Det blir väl lite halvduplex över det hela, men fortfarande ganska snitsigt.

Äntligen, en liten gul fisk i örat :tropical_fish: :slightly_smiling_face:

4 gillningar

haha ja verkligen, han såg det komma!

Sugen på dem, men då priset är relativt högt och jag har modellen innan känns det surt om förväntningar inte skulle infrias. Gör gärna ett riktigt test med någon och återkom ämnet så skulle jag bli tacksam.:slightly_smiling_face:

1 gillning

Barmark, 7 plusgrader, ingen isbränna på greenerna…Nu väntar vi på flaggorna :slight_smile:

1 gillning

Winter is coming …

Grattis!

Snacka med frugan? :face_blowing_a_kiss:

2 gillningar

R2D2 jag förstår inte vad chewbacka säger.

1 gillning

Nu får du lugna dig lite, så långt har inte utvecklingen kommit ännu.
Misstänker att det krävs stora framsteg inom kvantdatorutvecklingen först.

2 gillningar

fru Murklan entered the chat

Skickar vi Murklans blommor till Sös eller Karro?

4 gillningar