Julens begivenheter (nåja, de räcker nog hela 2026 och där finns många andra att välja mellan också). Borde ställt Aalborg längst ut för bättre komp. Jaja, shit happens
Smakade på denna nyss
Mycket bra, tycker jag. Låång och god eftersmak.
Julens begivenheter (nåja, de räcker nog hela 2026 och där finns många andra att välja mellan också). Borde ställt Aalborg längst ut för bättre komp. Jaja, shit happens
Smakade på denna nyss
OP och Pripps blå blir det på dopparedan. I kväll blir det en virre.
På dopparedan, ungefär så här:
Dagen efter dopparedan:
Bara en stänkare? Jävla nykterist ![]()
Ja det har jag tänkt länge, fy fan!
Dan efter brukar inte vara nåt särskilt. Ta omhand trasiga nerver. Frugan far iväg på nåt vanligtvis. Är ungar hemma blir det lite häng med dem.
Ikväll denna, helt okänd för mig.
Bör ivfsh vara bättre än Melleruds o Ahlafors julsörjor.
Får betyget 3,5 på en skala på 5.
Helt klart en intressant smak, lite som med fragrance fast utan då mellandelen.
Mörkare färg vs vanlig ipa, luktar ipa men även annat, smakar lite lätt av ipa innan den rundas av av en mjukare smak av…mörkare öl?
Gick igenom whiskyavdelningen här hemma, 11 oöppnade flaskor kräver bättring! ![]()
Tog av plasten på en Hernö Blå ikväll, behövde en neutral gin.
Ser ut som en fin liten sherrybomber den. Har inte provat. Lite Aberlourstuket, kanske?
Alla mina är öppnade, man får ligga i, de står sig inte hur länge som helst halvfulla.
Falcon Julmumma och drömmer mig tillbaka till 1900-talet då åtskilliga julmumma inmundigades varje år på Edsbacka krog.
Falcons mumma är inte i närheten, men ändå väldigt god.
Ikväll blev det en Paloma innan maten och sen en kall lager till min Ruben…
To øl Dipa.
Godaste snacksölet om än inte bästa matölet
Får betyget 3,5 på en skala på 5.
Helt klart en intressant smak, lite som med fragrance fast utan då mellandelen.
Mörkare färg vs vanlig ipa, luktar ipa men även annat, smakar lite lätt av ipa innan den rundas av av en mjukare smak av…mörkare öl?