Vad dricker ni ikväll?

Argentinsk malbec till välstekt flankstek och chimichurri. Möjligen bästa mat- och vinkombon jag kan göra hemma.

2 gillningar

En utmärkt kombo!

AncNoc.
Balvenie doublewood.
Små doser framför håkky-TV. Hjälpte inte. LHF var usla.

Halva ölmenyn och 5:ans pizza.

Första pizzan med kimchi för min del.

Riktigt god.

Omnipollos Hatt

1 gillning

Fel. Punkt. :wink:
Djävligt impad av er kocking skills.
Själv är jag världs sämst på laga.

1 gillning

Nu har ju Oktoberfest börjat i München och jag sympatidricker Paulaners Oktoberfest Bier.

Om man ogillar trängsel ska man inte besöka Münchens Oktoberfest, föredrar nog starkbierfest i Februari istället, då är det mer genuint och i huvudsak tyskar och österrikare där, inte så mycket utlands turister och det är betydligt lättare att få sittplats.

1 gillning

1 gillning

RC+ FF=bärs. Övertalning av sonen pågår.

Behöver jag förklara varför det tilltalade mig ?

1 gillning




1 gillning

2 gillningar

GT på G’Vine och ett stort glas rött, en Rioja Gran Reserva.

1 gillning

1 gillning

1 gillning

Prinsesstårta?

Gin sour på Thaibasilika och med kokosskum.

1 gillning


Och en stänkare.
Är man bjuden så blir det ofta annat än den egna skåpen kan erbjuda. Spännande.

1 gillning