Argentinsk malbec till välstekt flankstek och chimichurri. Möjligen bästa mat- och vinkombon jag kan göra hemma.
2 gillningar
En utmärkt kombo!
AncNoc.
Balvenie doublewood.
Små doser framför håkky-TV. Hjälpte inte. LHF var usla.
1 gillning
Fel. Punkt. ![]()
Djävligt impad av er kocking skills.
Själv är jag världs sämst på laga.
1 gillning
Nu har ju Oktoberfest börjat i München och jag sympatidricker Paulaners Oktoberfest Bier.
Om man ogillar trängsel ska man inte besöka Münchens Oktoberfest, föredrar nog starkbierfest i Februari istället, då är det mer genuint och i huvudsak tyskar och österrikare där, inte så mycket utlands turister och det är betydligt lättare att få sittplats.
RC+ FF=bärs. Övertalning av sonen pågår.
Prinsesstårta?
Gin sour på Thaibasilika och med kokosskum.
1 gillning
















