Ett glas schysst champagne.
En Weiß.
En Fontpinot XO (favoritkonjak).
Efter 11 timmar i går och fyra timmar idag så kan jag vara värd en premium-GT.
Sedan ytterligare en när vinden är rensad.
Kul att den nått utanför kommunen.
Är den värd sin prislapp, tycker du?
Egon
Kompisen skulle berätta om en tonic modell odrickbar igår. Visste redan innan han berättat klart vilken det var. Just tonic.
Egon
Jadå. Den är inte uppseendeväckande dyr.
Grape tonic och beefeater, allt annat är pretto.
Ska f-n till å va hantverkare för att ha råd att dricka så dyr öl hemma!
Tänk då vad den kostar ute… om man hittar den.
Men många röker nog för mer pengar varje dag än vad den där kostar… prioritet ![]()
Nu botar jag förkylningen med lite Paddy. Imon bekämpas den med rock shots, nån Miller och möjligen Peroni. A(lmost) W(ater) på golftävling.
Egon
Blev en tuborg grön till kvällssillen sen en skvätt var av nikkei, och sen öppnade jag en ny flaska från tunnan Springbank och det blev en skvätt av den också.
Det ser onekligen mörkare ut efter man hällt upp det.
Inget. Torkar upp det jag spillt.
JAG HAR EN KORKSKRUV!!!
Man vill ju inte däcka.
Why is there blood on Tux?
Spar mig lite inför Västergötland tror jag. Men man vet aldrig.




