Vad dricker ni ikväll?

Ett glas schysst champagne.
En Weiß.
En Fontpinot XO (favoritkonjak).


Efter 11 timmar i går och fyra timmar idag så kan jag vara värd en premium-GT.
Sedan ytterligare en när vinden är rensad.

1 gillning

Kul att den nått utanför kommunen.
Är den värd sin prislapp, tycker du?

Egon

Kompisen skulle berätta om en tonic modell odrickbar igår. Visste redan innan han berättat klart vilken det var. Just tonic.

Egon

Jadå. Den är inte uppseendeväckande dyr.

Grape tonic och beefeater, allt annat är pretto.

en suröl i min smak. 9%, 58:90 för 33cl :smiley:

Ska f-n till å va hantverkare för att ha råd att dricka så dyr öl hemma!

1 gillning

Tänk då vad den kostar ute… om man hittar den.

Men många röker nog för mer pengar varje dag än vad den där kostar… prioritet :smiley:

Kör en god Ale också.

1 gillning

Nu botar jag förkylningen med lite Paddy. Imon bekämpas den med rock shots, nån Miller och möjligen Peroni. A(lmost) W(ater) på golftävling.

Egon

När det inte går att uppbringa en korkskruv i en stad med en halv miljon människor…

1 gillning

Blev en tuborg grön till kvällssillen sen en skvätt var av nikkei, och sen öppnade jag en ny flaska från tunnan Springbank och det blev en skvätt av den också.

Det ser onekligen mörkare ut efter man hällt upp det.

1 gillning

Inget. Torkar upp det jag spillt.

JAG HAR EN KORKSKRUV!!!

Man vill ju inte däcka.

Why is there blood on Tux?

1 gillning

Spar mig lite inför Västergötland tror jag. Men man vet aldrig.