Sommarvarianten igen: Citadelle Rouge, mynta, , flädertonic eller rabarbertonic. Massor av is.
Åsså +25 i skuggan kl 2030.
Värmeböljan ebbar ut så det gäller att passa på.
Abdykia från Bulgarien blev det igår. Eldigt vin, passade till den hängmörade entecoten och förvånansvärt bra till den grillmarinerade fläskkarren. Allt grill.
Till ostarna var den alldeles för kraftig, fick bli Periquita till dem.
Kul käka och dricka med hela familjen, det blir inte ofta nuförtiden. Och då dottern skall flytta till den stora på baksidan lär det bli än mer sällan.
Är det sant att Åbro bytte namn till ey’bro eftersom Eminem inte kunde uttala det rätt? Iofs, man behöver inte förstöra en bra historia genom att ta reda på sanningen…