Tiger Woods 🐐 đŸ„‡

Sen 2010 Àr han ju kul att följa!

Nej - ge f-n i den puttern!!!

Det Àr vÀl rimligt att han anvÀnder lÄngputter för att skona ryggen.
Det pratas ju ibland om att förbjuda lÄngputters, man kan ju tÀnka tvÀrtom, förbjud korta putters.

Jag kan strÀcka mig till att det Àr kul att följa honom igen efter hans 5:e ryggoperation, dvs. 2017.

Det Àr lite av kÀnslan, nu Àr det sista gÄngen man fÄr se honom pÄ tÀvling, som gör att jag finner nöjet i att följa honom.
Under Hogans sista Masters 1967 var det nog lite grann av samma intresse, nÀr tidigt startande spelare var klara rusade de ut pÄ banan för att titta pÄ Hogan.

Hogan klarade cutten trots flera olika fysiska problem och var bÀst av alla 3:e rundan och hade i teorin slaglÀge inför sista rundan. Han slutade till sist pÄ 10:e plats. Det skulle vara roligt om Tiger Ästadkommer nÄgot liknande, dock Àr jag tveksam.

We’re not worthy!

Inget snack om att Tiger var/Ă€r ett unikum!!

Var ju farsan som satte upp ett nÀt i garaget och hade nÄn ettÄrig tiger med i babystol och kollade pÄ dÄ farsan slog, och sjÀlv knatade fram och slog slag, nÄt sÄnt om jag minns rÀtt?

Mitt första minne av Tiger : En US open eller PGA championship dĂ„ han var amatör och skulle spela som sĂ„dan, Kommentatorn, Zacke(?) berĂ€ttar att den otroligt lovande Tiger Woods skall spela, Nicklaus och Palmer hade inför tĂ€vlingen sagt att “han kommer vinna lika mycket som oss tillsammans”. Hade han inte strulat och hĂ„llt sig skadefri kunde det mycket vĂ€l blivit sĂ„.

Första TV-framtrĂ€dandet

Han var dock inte kÀnd i alla kretsar.

Nu har Tiger fÄtt en inbjudan att vara med i Ärets US Open - och han har accepterat.

SĂ„ nu kan vi dra igĂ„ng de vanliga spekulationerna igen: Klarar cuten? Bryter pga av “skada”? Kommer sist?

1 gillning

Dom vill helt enkelt ha tittare. SÄ enkelt Àr det.

Tigern
 tja. han klarar cutten.

1 gillning

Han lÀr vÀl vara med i PGA champs, vi fÄr vÀl se dÀr först

Jag Àr lite fanboy, men det hÀr Àr ju galet.

Klarar inte cuten.

DÄ ska den vÀl Ätminstone vara signerad.

Jepp, personlig signering dessutom för det priset!
Typ “To my friend KonsultTT - Tiger Woods”

Nejnej, du fĂ„r honom att skriva “To my loyal supporter Taylor Swift - Tiger Woods” sĂ„ kan du sĂ€lja den för en miljon sen.

1 gillning

Har dom haft ihop det?

1 gillning

Blir den mer vĂ€rd om han skriver “loyal supporter”? :thinking:
OK, han fĂ„r vĂ€l skriva “To my loyal supporter KonsultTT
” dĂ„ :blush: