Klassiker. Han var inte så tokig, Ibra.
@Vattenmannen Jämnar det här också ut sig?
Em guld i gång till Sverige. Märklig sport. Jag satt o väntade på en spurtuppgörelse men det blev inte av
Läser lite om det röriga friidrotts em. Verkar vara nybörjare till funktionärer och organisation.
Först 100 meters kaoset med i seminfinalen tjuvstartssignalering när löparna sprungit 70 meter, därefter ändrat ordning och likartat kaos i finalen där det var tjuvstart som inte blev tjuvstart utan bara varning.
Därefter damernas diskus där efter finalen var genomförd blev ett kast från kvalet ogiltigt i efterhand då en funktionär tittat bort och sedan mätt på fel ställe.
Fotbolls EM nästa vecka, det hade jag missat. Sånt höll man reda på förr.
Kan ju bero på att Sverige inte är med.
Att man inte har koll på det alltså.
Blir väl att hejja på Danmark.
För egen del i princip ointressant när Sverige inte är med. Kollar möjligen 2:a halvlek i finalen om det regnar där jag befinner mig.
Orka se en hel halvlek? Jag väntar till straffläggningen efter en mållös final inkl förlängning…
Fotbollsmästerskap är typ tusen ggr roligare när Sverige inte är med.

Jag håller absolut inte med. Golfbanorna är tomma vid match när Sverige spelar!

Vattenmannen:
Jag håller absolut inte med. Golfbanorna är tomma vid match när Sverige spelar!
Iofs en viktig aspekt.

Läser lite om det röriga friidrotts em. Verkar vara nybörjare till funktionärer och organisation.
Först 100 meters kaoset med i seminfinalen tjuvstartssignalering när löparna sprungit 70 meter, därefter ändrat ordning och likartat kaos i finalen där det var tjuvstart som inte blev tjuvstart utan bara varning.
Därefter damernas diskus där efter finalen var genomförd blev ett kast från kvalet ogiltigt i efterhand då en funktionär tittat bort och sedan mätt på fel ställe.
Fortsatt kaos från arrangörens sida. Svenske Erik Erlandson blev först placerad som 9:a i semi på 200m, först efter högljudda protester blev det en delad 8:e och plats i finalen. Två löpare hade exakt samma tid, det obegripliga var att de placerade Erik på 9:e plats från början.
Carl Bengtström. Vilken snubbe. Brons o sv rekord på 400 häck.

Carl Bengtström. Vilken snubbe. Brons o av rekord på 400 häck.
Bra, då är vi av med ett gammalt svenskt rekord som det osade om.
Synd bara att inte Haglunds rök häromdan. Kanske ryker det om en stund…
Egon
Kul med friidrott igen. Kollade mycket förr.
Vilket. Jävla. Tresteg.
Börjar likna Lewis vs Powell i längd 95.
Får ont i knäna när jag kollat tresteg.
Otroligt att orka hålla emot i stegen/hoppen

Får ont i knäna när jag kollat tresteg.
Otroligt att orka hålla emot i stegen/hoppen
Har själv testat tresteg i min ungdom. Första hoppet där man landar på upphoppsfoten och gör ett nytt hopp sliter mycket på knät.
Tamberis höjdhoppande var minsann inte fel, det heller. Först vinglar han sig över för att kunna vinna. Sedan 2.37 som ingenting.