Jo jag har full tillgång till google maps och visst lokalsinne men jag vill helst av allt i hela världen se typ “Jag är medlem på <x> och kan kolla upp, ge mig nån dag”.
Jag är iofs medlem på Osten och kan kolla där om det fortfarande är ett alternativ. Men jag delar tyvärr din bild att det är krångligt och inte speciellt service minded i repan alla gånger.
Medlemskap på Kevinge är på gång
…eller så gör man om bokningen lite och tar någon båt till Åland på morgonen och kommer fram vid 13-14 tiden. Sen lirar man en av de tre banorna på eftermiddagen, käkar middag och tar sen båten till Tallin som går kl 01:00 lokal tid (samma båt som startar 17:30 från Värtahamnen).
Det är svårt nog att få @stefan av en(1) båt.
…
/Edit: minnet är dåligt.
Fördelen kan vara att det är kortare första tur, hinner inte bli lika “trött”…
Om det inte är löst innan 1/2 (då öppnar kansliet) kan jag kolla med Djursholm
Finns någon intresserad reserv? Om jag får min tusing tillbaka kan jag ställa min plats till förfogande. Fått lite kinkigt i kalendern.
R6. Markus75
R7. lillputten (din son)
R8. Dwarfe
@Markus75 har första tjing.
Grabben ska jobba ändå så stryk honom där.
Då är det Dwarfe som kan ha möjlighet.
Alltså min grabb. Vet inget om Markus.
Markus är anmäld sen tidigare och har betalat in första delen och delar boende med mig, överlåter Murklan till er andra denna gång
Ye, Jag tar hand om svampen.
Jaha, han stod som första reserv i listan ovan. @Dwarfe då? Intresserad?
Ingen intresserad av min plats på Alberts resa? Jag har tajt i kalendern och behöver göra lite utrymme.
Det löser sig säkert så fort det blir lite mindre vinter.
Är reserverna inte intresserade?
Jag har inte uppdaterat. Har kollat med @Dwarfe men han har inte svarat. Det är öppet för en reserv om man vill.