@Ballesteros tar platsen
Härliga nyheter! Välkommen S!
Närmar sig!
Är det bestämt nått förspel, innan färjan?
Detta får du utveckla Vem skall du sova med på båten
Blev bara sne när Österåker (förutom att ta 1500 i gf) ville ha ytterligare 400 för bokning. Så det blev inte så mycket med det. Vi har lite trålning på djurssan men jag vet inte … ser hellre nån torrare bana.
Du kan få nåra bollar av mig Albert.
Om du slår alla i vattnet…
Sånt händer ju ibland.
Jag har idag pratat med klubbchefen preliminärt bokat 6 bollar 09:20-10:00 på Djursholm den 11/5 som förspel innan färjan till Tallin som avgår 17:30.
Priset 1100 kr och för de tre som går i min boll 650 kr men det kan vi ju dela upp på samtliga då blir det 1040 kr/gubbe. Sen om banan inte anses i topptrim kan det bli reducerad greenfee.
Så ni som vill lira Djursholms GK innan avfärd PM:a mig så fort som möjligt.
Jag kommer men det vet du. Skall se om jag håller mer än 15 hål de än här gången.
Riktigt häftig bana
650 kan jag ta. Men 1100 betalar jag inte för en skogsbana (hur bra den är) av principskäl
Funderar annars på att ta en båtresa till båtresan, se om det räcker för att stilla behovet.
1100 för Djursholm känns inte rimligt men har och andra sidan inte kollat vad som är normala GF priser idag.
Är vi inte flera som är Golfstar medlemmar, någon av de banorna kanske? Bodaholm brukar ha bra greener tidigt och är en ok bana. @Barside, jobbade inte du där ett tag tidigare?
Brollsta har haft problem tidigt senaste åren men i år öppnar de tidigt, onsdag nästa vecka gick de ut med innan vintern kom tillbaka.
Kyssinge och internationell brukar ta tid innan fw är mindre leriga.
Waxholm och Lindö Dal är alternativ med.
Kan kanske jaga lite GF priser om intresse finns?
Bodaholm är som sagt bra på våren. Problemet är om det blåser, då kanske vi inte har bollar kvar till Pärnu
Waxholm brukar ju ha lite provisoriska på vårkanten
Ruffen är snäll på våren innan den tagit fart. Som våren är nu kommer nog de flesta banorna i Stockholms trakten fortfarande vara lite sisådär i skick om en månad.
Som vanligt 24 olika förslag, ni som vill lira Djursholm innan färjan till Tallin PM till mig.
Ni andra får rodda själva!
Det är hogans förslag som gäller. Har inte tid med alla sidospår så han roddar detta. Det är en kul bana att ha spelat men vill man inte haka på så är det naturligtvis frivilligt.
Då kör vi på det. Kollar med mm om han är på med.
Anmälda till förspelet. Jag fyller på efter hand.
Hogan
Forzza
Cn80
Albert
Dogleg78
Westersund
TeMo
MM19
Claesson77
Problemet för mig är att jag kommer in med tåget. Men om det finns en trevlig själ som kan plocka upp mig, så är jag på.
Det måste vi ju kunna fixa, vilken tid kommer tåget in?
Första tåget kommer in till Sthlm C 08:23.
Blir det för taijt?