Pärnu Bay Cup, 11-15:e maj 2023 (tor-mån)


(öppna bilden i ny tab eller zooma in browsern för att se tydligare)

All info i bilden ovan. Tyvärr kunde vi inte få ihop båtresa till Riga i år. Den vanliga linjen har stängt och från annan ort var det för dyrt.

Vi besöker underbara Pärnu igen som i mitt tycke har varit höjdpunkten på alla våra resor så det kan inte bli fel. Tog mig friheten att byta hotell för att ändra upplevelsen något. Spa-hotell med diverse…

Kommer reka något spel före avresan i Stockholm. Matchspel på plats som vanligt.

Är ni 100% på att ni vill följa med, pm till mig med fullt namn, golf-id, epostaddress och telefonnummer. Skriv gärna om ni är intresserade av spel före resan (förmiddagen).

Precis som innan har resenärer från senaste trippen företråde tills söndagen den 23:e oktober sen hoppar reserverna in. Anmäl er gärna som reserver! JA Travel kommer sköta faktureringen.

Det som tillkommer är käk på båten, käk “på stan” första kvällen och eventuellt golfbil om man blir sugen på det.

Välkomna!

Team Snaphook - Team Powerfade
AlbertS Simma
Stefan Stenman
Coleburn Orlimar
B60 MM19
Claesson77 Dogleg78
HRydgård Fredrik75
Forzza Westersund
Hogan Batigolf
Markus75 Bollkalle
TeMo Cn80
JMölndal Murklan
Ballesteros Old-T

R1.
R2.
R3.

Välkomna!

FÖRSPEL SKER PÅ DJURSHOLMS GK, SEPERAT TRÅD FINS FÖR DETTA

7 gillningar

Börja spara @stenman , bollkontot kan ju dra iväg… :wink:

4 gillningar

Favorit i repris! :smiley:

2 gillningar

Är det ett typo eller heter det ena laget snaphook och det andra powerface ?

1 gillning

Nice catch. :slight_smile:

Pm skickat detta vill man inte missa

1 gillning

anmäler mig som reserv

2 gillningar

TeMo och MM19 är på.

Spel innan med.

2 gillningar

Jag anmäler mig som reserv.

3 gillningar

Jag anmäler mig också, även spel innan.

2 gillningar

Jag är på.

2 gillningar

Hänger med.

2 gillningar

Vill även veta om någon INTE vill med så jag slipper kontakta er invidivuellt sen. Vill ju att alla som varit med tidigare skall ha en chans.

Hepp hepp jag är på

2 gillningar

Ja mä

2 gillningar

Och jag

2 gillningar

Me too

2 gillningar

Skriv upp mig.

2 gillningar

@Otoken, @Bubben, @Claesson77, @Lirarn, @Bubben, @Puttaren, @Batigolf & @ArnePalmer nu har ni bara 4 dagar kvar på er att bestämma er eller ge mig en hint om ni skall med :slight_smile:

1 gillning

Vill. Ska bestämma mig snarast.

3 gillningar