@Murklan var inte supervass heller. Trots sina 15 minuter sömn innan bussen gick till banan.
Jorråå , min bag hade försvunnit från bagrummet, den var borta, undrade vem hade snott den.
Letade vidare…då…får jag syn på golfbilen med MM19 bakom ratten sakta köra iväg MED min bag bakpå…
Jag tittade på banlayouten lite… Vattnet är väl inte i spel så mycket som det verkar på bilderna va?
@stenman Hur ställer du dig till den här frågan?!
Tror ärligt jag var i hyfsad form när vi var där då jag trots allt har denna här hemma.
Tre dussin räcker nog.
@stenman Du kan få lite bollar av mig när dina börjar ta slut …som i Polen
Å jag ska hjälpa dig på och av båten som vanligt kompis.
Frågan är om Stefan flyger ner eller hur tänker du? @stefan
Stämmer, inte mycket i spel med waist areas innan du når vattnet.
är det vatten upp till midjan?
Till och med vågor i håret, för dem som har det kvar.
Korrekt det är några hål på slutet. Annars lugnt.
Nu händer det något, nu kom första fakturan
Ja det är ett måste. Jag måste ju leva upp till min slöa image. @Orlimar
Fn vad det är långt kvar. Sugen på att dra nu!

Fn vad det är långt kvar. Sugen på att dra nu!
Allt är relativt, jag sitter o ska boka Polen nu.
Hösten 2023… det är 9-10 månader bort.
Egon
Jag skissade på Öster by Stenson (1500kr gf) men dom vill utöver gf ha 400kr/fyrboll i förväg för att “administrera en gruppbokning” den 11:e maj. Någon deal (ihop med lunch) var det inte talan om. Skulle också få nöjet att skriva in golf-id själv i GIT. Jag orkar inte med ocker då jag redan tycker banan är lite för dyr för den här typen av spel.
Om någon sitter på ett annat lämpligt förslag med hyggligt kort restid till Värtahamnen så kontakta mig via PM eller sms inom kort. Färjan går 17.30 och vi behöver ca en timmes starttider så lämpligtvis går vi ut från 9 och framåt.

Jag skissade på Öster by Stenson (1500kr gf) men dom vill utöver gf ha 400kr/fyrboll i förväg för att “administrera en gruppbokning” den 11:e maj. Någon deal (ihop med lunch) var det inte talan om. Skulle också få nöjet att skriva in golf-id själv i GIT. Jag orkar inte med ocker då jag redan tycker banan är lite för dyr för den här typen av spel.
Om någon sitter på ett annat lämpligt förslag med hyggligt kort restid till Värtahamnen så kontakta mig via PM eller sms inom kort. Färjan går 17.30 och vi behöver ca en timmes starttider så lämpligtvis går vi ut från 9 och framåt.
Kan inte geografin. Hur är det med Kevinge? De har byggt om och Christian Lundin har tydligen återställt banan till sin ursprungliga charm.

Kan inte geografin. Hur är det med Kevinge? De har byggt om och Christian Lundin har tydligen återställt banan till sin ursprungliga charm.
Skall vi sitta och rada upp golfklubbar i Stockholm så kan vi sitta ett tag och vela likt tre par som skall bestämma sig för en netflixfilm ihop. Jag har ingen aning om hur tillgängligheten är på Stockholms GK osv. Vill du göra ett försök så är du välkommen. Jag har tidigare försökt få kontakt med Lidingö utan svar (men kan vara värt ett nytt försök).
Med reservation för att jag inte ska med på resan, men Kevinge eller Lidingö ligger närmast Värtan.