Pågående tourtävlingar *Spoiler*

Vad är det nu Kroken brukar säga….?

2 gillningar

Ett par lugnare tävlingar nu innan den Stora Orgasmen. Tror att Copperhead kan passa Björk rätt bra, rätt knixig.

Puss på dig!

1 gillning

Förra året var det Björk och Söderberg, i år är det Svensson och Söderberg

?
Ibland skrev till och med Toppspinn mer förståeligt

4 gillningar

Lika som bär - the text version.

2 gillningar

:rofl:

Om vi nu skall vara övertydliga,

Förra året då man gick in och kollade leaderboards på DP så hittade man tryggt Björk och Söderberg högt upp(Inte som under Annikaåren då man aldrig behövde scrolla för att hitta henne men ändå), i år är det alltid Söderberg och Svensson man hittar en bra bit ovanför cutlinjen.

Jag kan producera ord om det är ord du vill ha…

Lika som bär - bildversionen - skulle väl vara Dantorp, Svensson och Söderberg. De tre rödskäggen, vikingar i västerled.

Oups den hade du tydligen redan hittat, Putt!

Hoppas på den här herren i helgen.
Han har haft det tungt i år
image

Om det här är övertydlighet så var väl det förra skrivet med 256-bitskryptering…

1 gillning

Hrmf !

Vi kanske borde ha separata trådar för de olika tourerna så slipper vi missföstånd?

Eller så får jag tala ur rödskägget (som numer är mer vitt än rött…)

Det här slaget ifrån Sebastian Söderberg bör alla se. Kan kräva att man behöver logga in på Facebook först.

2 gillningar

Snyggt, kommer ihåg att Colin Montgomerie hade ett likartat läge en gång. Han tog en jättetorva på sitt slag, inte så populärt bland banarbetarna. Colin missade dock med någon decimeter.

Förstår inte alls det konstiga eller smarta med det. Hade väl alla proffs gjort i den sitsen. Men det är klart, dom hade varit proffs och missat på rätt sida först.

1 gillning

Fan så dåliga dessa kommentatorer är. Kan inte bestämma mig för om Mattias eller My är sämst, men My ser ut att ta den segern. En jäkla tur att hon aldrig får kommentera söndagar.

1 gillning

Kanske inte så mycket ”tur”

1 gillning

Vem är, i din mening, en bra golfkommentator?

Tycker de båda är middle of the pack. En riktig höjdare igår var då Sjöstrand kände igen nån(vem minns jag inte) på vaderna och man riktigt hörde Ryström höja på ögonbrynen. Visst är det trevligt med välsmorda engelska kommentatorers pubmys, men Ryström och Sjöstrand funkar för mitt karga nordiska sinne. Jänkare har jag svårt för, som kommentatorer. Generellt. Men i de här feederna kan nån mysig Texasbo ibland förgylla stämning. Lite patetiskt här på hemmaplan är att Wille är så avundsjuk på Haugsrud/Björnstads reaktioner och försöker få med Hallberg på jubel. Men lite kul är det.