Fasen så jag längtar till att Masters drar igång. Min enorma aversion emot Viaplay är enda smolket i glädjebägaren.
Dock är det ingen ström där huvudsändningen visas.
Då blir det nog Amen Corner för egen del på Söndag samt någon fulstream när sista boll passerat 13:e.
Jag har precis samma dilemma.
Funderingar finns på att skaffa Viaplay i 1 månad just för att se Masters, samt passa på att kolla lite filmer som inte fanns förra året men än så länge har jag inte bestämt mig för om jag vill sponsra Viaplay med 699:-.
Troligen kollar jag på TV6 dom första 2 dagarna för att sedan bestämma mig beroende på hur tävlingen utvecklar sig.
Du tror inte på den här?
Tolkade detta som att de sänder huvudsändningen
Live TV Coverage, ESPN: 3-7:30 p.m. (Simulcast on Masters.com/Masters App
Sist jag kollade stod det inte simulcast. (Eller så filtrerade min hjärna bort det som står inom parentes)
Vi får väl helt enkelt se(eller inte se)
Trevlig liten “courtesy car”…
TV6 visar bara på Torsdagen i år.
Samma här, jag är nog full, eller så har det ändrats nyligen.
Om vi säger så här… Så här såg det ut för flera dagar sedan så behöver jag kanske inte säga mer…
Kollade på tv.nu där finns inte 6:ans sändning på fredagen med.
För egen del spelar det inte så stor roll hur fredagens schema ser ut, jag bara kollar sista 9 på Söndagen ifall det finns någon spänning och finns en sändning som är åtkomlig där jag råkar befinna mig.
Hm…
Tv6 fredag enligt tv.nu:
14:15 Elementary
01:30 Hawaii Five-0
Verkar saknas något mellan de 2 programmen?
Jag signade golf-paketet för 179:-/mån. Kanske man slipper reklamen också? Tror inte jag har TV6 faktiskt.
Jag tycker om stämningen och miljön så jag tittar nog alla dagar den här gången. Har en del att ta igen.
Tänk att för precis ett år sen visste jag inte vem Scottie Scheffler eller Bryson var. Blev så förvirrad av att det fanns en Scheffler och en Schauffele. Trodde de stavat fel.
Snacka om att jag lyckades koppla bort golfen ordentligt i många många år.
Nu är bollarna dag 1 och 2 klara.
Ludde spelar med McIlroy och Bhatha.
Borde väl bli en Featured Group?