Ja.
Tusan också. Den här hade av misstag hamnat i kassen till pappersåtervinningen.
Är det för sent att tacka ja?
Slängde min. Jag skall gå runt i lugn och ro, då jag reroutar. Känna in alla vinklar, speltempo, rytm.
Varför var han inte med? Annars är det samma gäng. Bröderna Svartskägg mer lika än någonsin.
Vet inte om det skrivits om det redan, men: om du är eller blir medlem i Coop så får du halva priset på valfritt Viaplay-paket i tre månader. Att bli medlem kostar 100 kr, du får tillbaka pengarna när du går ur. I alla fall tyckte jag att det var en ok deal.
Fyra av dem var ute och spelade scramble med youtubare I helgen I samband med LIV
Det jag undrar är om de äter med kniv och gaffel på amerikanskt eller europeiskt vis på ett sånt där snofsigt ställe? Dvs om skär upp maten och sen lägger undan kniven och äter med gaffeln i höger hand eller om de gör som vi blivit lärda här och har gaffeln i vänster hand och skär upp eftersom.
Särskilt då Tiger serverade cheeseburgare, kan man undra.
Lite kul med gubbarna som vid det här laget har tränat in sina poser…
Får man en ny grön kavaj om man har vuxit ur den man fick vid segern ?
Ser ju inte ut som någon på bilden har en kavaj med dålig passform.
Hörde en intervju med Nick Faldo som berättade lite saker.
- Du får bara 1 kavaj oavsett hur många gånger du vinner
- Du bör meddela klubben om du ökat i storlek sedan året innan så de får hänga dit en större/mindre kavaj i ditt skåp innan du kommer dit.
- Du får med andra ord inte kavajen med dig hem när du åker
Jo, året du vinner får du ta med dig kavajen hem - men sedan ska den tillbaka och hängas in garderoben.
https://x.com/jamierkennedy/status/1909375056838279282
Tänker tanken om någon svensk vinner, surströmming är väl det givna måltidsalternativet ?
Och surströmingsdoften kommer att finnas kvar i alla gröna kavajer i evighet
Det lär ju bli Åberg så svartsoppa, ål och spettekaka.
Skulle man verkligen vilja konkurrera med Hideki, skulle man be Boscherian i Kista leverera Wallenbergare.
Kebabpizza är nog vanligare.
I stand corrected.
Jag skyller på Rick Shiels, det var han som intervjuade Faldo
Ludvig lirar med Rory och Bathia. Lär bli TV-kameror på den.