Major: US Masters 2025

Jag gjorde mitt livs hittills enda HIO med en Nike MOJO.

Nike etablerade egen utproving och testning. Om produktionen var deras egen vet jag inte.

På den tiden höll jag på med lite halvseriös bolltestning. Vid någon Nike-årgång blev det en rejäl dipp vid mina mätningar där allt jag mätte blev sämre. Kommer inte ihåg vilket år det var.

Visst finns det någon gammal tråd kring golfbollar där vi kan fortsätta golfbollsdiskussionen ?

Frågan är om 78/141 ens räcker. Svårt att få bollen på green öht och sedan hart när omöjligt att få den i hål på de glashala greenerna.

Och sen då Bill och Condolezza skall lira släpper de upp greenerna och klipper ner ruffarna då. Undrar om Annika vinner KM.

18 slag (trots deras fel i vänsterkolumnen). Det räcker fan inte ens på Åhus Östra :wink:

1 gillning

Jag skulle få 21 slag. Det lär inte räcka. Treputt och fyrputt lär vara legio.

Jag skulle kräva Condolezzahöjd på greenerna då jag provspelar för att reka ombyggnaden av 17 och 18.

172 cm?

1 gillning

Kanske inte fullt.

Tack för tipset @Murklan! Lagom kort, bra ämnen och lagom nivå på käbblandet😁

2 gillningar

Legendar!

1 gillning

Sergio… hmm

4 gillningar

2 gillningar

“Due to inclement weather conditions, Augusta National Golf Club was forced to suspend Monday’s practice round and evacuate the grounds at 11:25 a.m. Further updates will be provided and shared on Masters.com once available.”

Så här tror yr:

Ingen sändning på någon rimlig tv-kanal. Positivt, då kan man ju göra något vettigt på Söndag kväll istället.

Masters själva sänder tror jag. Via hemsida o app, har inte sett nånstans om det är US only.

Ah, den ska kollas upp. Man kanske kan få användningen igen av VPNen man köpte för många år sedan. Senast var när jag kunde titta på sista dagen av Ryder Cup via RAI (förvisso med italienska kommentatorer men bilden var ju viktigare :slight_smile: )