Nu finns timme för timme väderprognos fram till Torsdag kl 16.00 lokal tid.
Prognoser för 2 dygn framåt brukar var hyggligt säkra.
Det ser inget vidare ut, regn från midnatt fram till 15.00. Stor risk för åska mellan 08.00 och 13.00
25mm regn beräknas ramla ned, blir det någon Masters-golf på Torsdag ?
Solen går ned 19.56, går väl att spela 15-20 minuter efter solnedgång.
Jon och hans två bröder… vi har våra rödskägg.
Vanliga övningen känna igen och namnge, klarade inte herrarna ovanför och under valrossen, inte heller herrn mellan Player och Crenshaw, klarade övriga. Nu börjar man ju bli så gammal att man minns de flestas segrar…
Jämförelser är vanskliga. Banan ändras ju lite då och då. Tag 13:e som exempel. Det blev för lätt att spela som par4. Vips så flyttade tee upp i skogen.
Jag tror han menar just spelas som par 4.
Minns jag rätt så slog väl Bubba en fade runt där och stod med en wedge in på andra slaget för ett antal år sedan.
Jo, hittade timme för timme nu, det var ett icke-intuitivt gränssnitt, men just detta kan ju bero på hur man tycker att det skall vara. Om man inte hittar rätt första gången man är på en sida kan det ju både bero på konstruktörens uppfattning om vad som är viktigt och synligt direkt och användarens motsvarande uppfattning. Jag klickade tydligen på något man inte borde klicka på. Strunt samma, nu ska vi diskutera den kommande tävlingen.
Testade lite till. VPN klient installerad på Chromecast gen 4 med Google TV ansluten till US så går det att se via webben med browser i Chromecasten. Masters appen tycker inte att den funkar på denna enhet. Par 3 tävling just nu.