Gick runt golfbanan för att se hur det ser ut. Lera, blött och en del snö kvar så det dröjer nog innan det öppnar hos oss.
Hittade en del bollar efter vägen. Folk gillar Titleist tydligen.
Gick runt golfbanan för att se hur det ser ut. Lera, blött och en del snö kvar så det dröjer nog innan det öppnar hos oss.
Hittade en del bollar efter vägen. Folk gillar Titleist tydligen.
Åhh en RAM jag får köpa!?!
Det kan vi lösa. Visste inte att hittebollar var så populära.
Nu har jag sett allt. https://twitter.com/dplus_sportse/status/1645051373162057729?s=46&t=Dhp8iJ4gEm9O4UF_GoCtxA
Blandar han ihop bollen med straffpunkten?
Besök Specsavers i veckan.
Ja det ser faktiskt ut så.
Synd att man inte fick se en repris med mer inzoomning.
Men det var väl domarns fel?
Spelskandal igen?
Men det var väl domarns fel?
Nej. Vaktmästaren
Kan man hoppas på banöppning till helgen?
91 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Däckbyte och gummisnack
Brakade comhem/tele2s skitrouter ihop. Supporten kunde ingenting. Jag lyckades till slut hitta loggar och såg att skiten trodde det var 2013-01-01. Så började ana att en hel del kunde gå fel i synchning då. Supporten visste inte vilken firmware version dom kör på deras enda skitrouter och dom visste inte när dom släpptes. Men han kunde garantera att det inte var nåt fel på modemet/routern!
Dom kunde inte erbjuda ett rent koaxialmodem heller. Någon som känner till nåt som kan fungera med tele2? Jag skiter i deras digitaltv/telefon och what not vill bara ha så minst dåligt internet som möjligt.
Och du måste ha Tele2/Comhem?
Men att du inte får nytt modem är ju skumt. Det lär ju använda NTP på ngt vis och om då tiden inte sätts ok så är det ju ganska sannolikt att det är fel på din HW.
Och du måste ha Tele2/Comhem?
Men att du inte får nytt modem är ju skumt. Det lär ju använda NTP på ngt vis och om då tiden inte sätts ok så är det ju ganska sannolikt att det är fel på din HW.
Jag får en ny likadan. Som är en kombirouter som man får trixa för att få över till bryggat läge. Men jag vill ha ett ‘dumt’ modem som inte försöker lösa tusentals olika saker med billigaste hårdvaran dom fått tag på.
Edit: Ja. Måste ha tele2. Vårt hus har fiber, jag har tom en CPE för just min lägenhet. Men styrelsen som styrs av pensionärer vill ju ha sin koaxialtv så vi är inte anslutna till en fiberoperatör.
Sagemcom Fast 3896 (eller nyare) kanske är vad T2 kör? Eller?
Sagemcom är det iaf. Kan inte modellen.
Denna: Tele2 WiFi Hub C2 - Tele2
Men som sagt, vill inte ha den utan bara ett rent koaxialmodem. Så slipper jag de flesta av deras problem.
Nåt Docsis 3.1 modem, gissar jag kan fixa det hela.
Men sedan vet man ju inte om T2 har nåt lajbans eget hopkok i det hela. Det kanske vore lite väl konstigt i och med att man då behöver ha egen T2-firmware etc, men konstigare saker har man ju sett.