Dags igen!
Har jag pausat (möjligen lagt ned) användandet av Meta/FB. För mycket reklam och dessutom börjar appen “pausa” för att visa reklam. Då har det passerat gränsen.
Fortsätter med Messenger tills vidare.
What, nej, svinskönt att inte bli svettig. Att ha lite lagom med kläder.
Idag ser jag att Fingerprint cards handlas för under 3 öre.
blev det frukost i Österrike, lunch i Slovenien och avslutningsvis middag i Italien.
Skall ner till Spanien igen så fick ta bort dom gamla bagbrickorna. Man kan ju inte visa upp vilka bonnabanor som helst.
Idag kom dotterns efterlängtade lillasyster till världen.
Men det är bra märkligt det där med gener, rena tvillingen ju.
Gratulerar!
(flytade från humortråden till idagtråden)
Härligt! Nu är vi inne på sådant som faktiskt betyder något!
Oh😅
Grattis
Du kan få låna en Hammarby-bricka av mig. Kan göra succé på väskan om du ska till Las Palmas.
Grattis!
Egon
Grattis!
Sonen och dottern var brutalt olika som nyfödda, men nu kan ingen tveka på att de är syskon.
Idag kunde jag konstatera att jag har ovanligt mycket övertid även för att vara mig…
Trots att det bara är 19 januari har jag skrapat ihop över 57 timmar så nu behöver jag inte skämmas när jag lägger 3300:- på en ny spoon.
Vilken blir det?
Då jag inte varit och provslagit någonting än är det väl inte 100% säkert men det lutar starkt åt DS-Adapt LS på 16 grader. Titan lockar mer än stål.
Nu har iofs även Callaway och Ping titanmodeller men Callaways adapter tycker jag har för stora steg, och Ping verkar bara löjligt överprissatt.
Har jag fått en rabattkod på 25% för att blivit svart nivå på Dormy är det ett måste att köpa nånting.
Skulle prova både Ping och TMs titanklubbor. Den senare är ett riktigt multiverktyg.