Idag

Prokrastinering igen. Det enda jag fått gjort idag är ett rejält snitt i tummen (tack, inga “jobba på egen hand”-skämt behövs).

3 gillningar

Vi har pga yttre omständigheter ingenting att göra förrens på måndag på tre anställda och det fullständigt kittlar i kroppen och känns mer stressande än det någonsin gjort när jag haft för mycket att göra och jag varit kvar tills tolv på natten… har en faktura att skriva sen blir det helg.

1 gillning

Åk till banan. Spela nio. Åk hem. Tag en öl.
I morgon alltså.

Varför begränsa ölintaget till i morgon?

3 gillningar

Spela golf under 15gr är olidligt och meningslöst.

Funkar inte här i norr. Kan ju vara under 15 vilken dag som helst (iofs ovanligt mellan mitten juni o mitten augusti).

Oavsett klimat och väder. Det är fördömt mörkt ute. Efter en dag med hemmajobb fick det bli en kvällspromenad. Min reflexjacka är en riktigt bra grej, bilarna stannar långt före övergångsställena. Inköpt på Lidl för typ två år sedan, kostade 300kr. Håller vinden borta också.

Blev det klart med resa till :es: till våren. Blir familjeresa med inslag av golf.

Årets plan:
Spanien.
Västkusten med :oncoming_automobile:. Golf :golf: kommer spelas.
Eventuellt kompisars hus på Lofoten (och isf Lofoten Links :golf: om det kan ordnas).
Troligen Spanien till hösten (Costa Blanca plus SanSeb/Logroño/Bilbao finns på idéstadiet). Även det med en del :golf:

Får räcka så.

Mycket bra ställe!

Golfen också?
(Ställe och Rioja är givetvis schysst)

I vanlig ordning är inte 1930 talet med i den här typen av statistik.

Spela golf över 25 grader är olidligt och meningslöst.

2 gillningar

Vissa här på Södermalm är ganska glada för “klimatet”.

Flera trevliga banor. Ska ha en artikel nånstans.

1 gillning

6-14 Juli??? San Fermin?

En sommarkväll i augusti när det börjar krypa ner mot 10 grader och man tar fram tröjan ur bagen.

Fy fan vad mulligt.

1 gillning

Por supuesto que no! No vamos a España en el verano.

För varmt. För många andra turistas att trängas med. Men Pamplona finns med i bilden. Om det blir norra Spanien, det är oklart ännu, så blir det i oktober.

San Fermin :ox: är säkert häftigt iofs men före eller efter normal turistsäsong är det bästa för oss.

Hittade inte PDFen. Här är en approximering:

1 gillning

Entiendo.

1 gillning