Idag

Bästboll. 74 på min egen boll.

Ja men då kan du regga den rundan. Det gör alla när vi är på resa och spelar match osv.

</sarkasm.>

Så kan man inte göra.
Man skall regga när man är seriös och gör sitt bästa. Helt sjukt hur folk håller på!!

1 gillning

Eftersom jag är handicapansvarig så är det nog bra om jag följer reglerna. Ganska nöjd med utvecklingen ändå. Den där puttlektionen var inte så dum.

3 gillningar

Idag undrar jag hur gammal du var när du upptäckte att tungan vilar på överkäken och inte underkäken?

Måste erkänna att jag inte spekulerat i vilken käke den vilar på. Vet bara att jag bet mig i den jämt och ständigt då jag fick en titantand monterad snett.

1 gillning

Är det inte själva selen mer än bagen som avgör det?

Jag var inte purung då jag insåg att ändringen av solens upp och nedgång från dag till dag inte var en linjär funktion från vintersolstånd till sommarsolstånd.

Hur länge är man purung? Solen vs jorden och kurvor som är sinus-ish lärde vi oss om på högstadiet. (och jag ger mig själv en flashback till “four Yorkshiremen” at Hollywood bowl :joy:)

Nu börjar ryggen hitta tillbaka! Las Ramblas står inte högt på min önskelista i Spanien! Ska nog göra ett första försök på La Marquesa, sen en runda på “hemmabanan” Lo Romero och troligen även Villamartin. Jag är sugen på Las Colinas, men det är lite dåligt med starttider där. Vi brukar inte vara så sugna på tidiga starttider. Vinet är för gott för en starttid kl 08:00… :slight_smile:

6 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Hur långt har du till din hemmaklubb?

Läste jag att det snart är dags igen då…

DAX för norrlänningarna att få payback…

Tjaa, nu kan jag nog börja spela igen- 2,5 år sedan sist.
Har cancer, men är på bättringsvägen.
Toppspinn.

12 gillningar

Välkommen tillbaka :slight_smile:

Tjaa och välkommen åter!

Skönt att höra, och välkommen tillbaka!

… har man nytt handicap igen. Sju sänkningar i rad och från 5,8 till 2,8 på 20 dagar.

4 gillningar

Är jag jävligt trött på min armkollaps i baksvingen

sträckte jag på mig med armarna bakom huvudet, och fick galen kramp på utsidan av högra armbågen. Släppte på 5 sekunder med akut-stretch, men det är nog ett tecken på att jag lirat alldeles för mycket golf på senare tid.