Hur långt har du till din hemmaklubb?

Idag spelade jag fantastiska Söderåsen Golfklubb. Hade bytt till denna klubb som hemmabana om det inte vore 4 mil att köra.

Hur långt har ni till eran hemmabana och hur långt hade ni kunnat köra som längst?

Jag har förövrigt 5.5km till klubben, men går i tankarna att byta och har då 20km istället. Överkomligt det också.

Jag har 12 minuter med bil, till hemmaklubben. Mer än 25 minuter skulle kännas “långt”.

2 gillningar

Finns tyvärr ingen klubb i min kommun så har ca 25 min till båda närmaste klubbar, men som ligger åt varsitt håll, varav den ena är min hemmaklubb.

/ TT

1 gillning

En kvart om jag står på lite och det inte är för många av Uppsalas batikhäxor ute och kör (kåbo var 5-10 min cykel med bagen på ryggen :frowning: )

Ca 10 minuter idag. Väldigt bekvämt för spontanrundor. Finns alltid tider på kvällen. Innan det så hade jag ca 3,5 mil till hemmabanan.

23 km till hemmaklubben, 29 km till en annan där jag är medlem.

11.4km till hemmaklubben, 19.2km till andraklubben.

Var tidigare medlem i Åhus, 64.2km. Det var värt det på sitt sätt, men på tok för svårt att få tider under pandemin.

8 km till hemmaklubben, tar ca 15 minuter i 08-land.

Jag har 15 min till min närmaste hemma klubb och 4.5h till min andra. Gissa vart jag spelar mest golf. :rofl:

Jag har ca. 15 min till 7 andra närliggande klubbar (som alla har 18+9 hål) så det finns att välja på.

12-15min.

Från sommarstuga nr 1 (10km)
Från hemmet (24 km)
Från sommarstuga nr 2 (35km)

Då favoritspelet är 9 hål på kvällen vill jag bo så nära som möjligt. 35km känns som gränsen

800m

Ca 80 meter till närmaste outpinne…1500m till första tee.

1 gillning

Jag inbillar mig alltid att det är 5 minuter men det tar alltid 10 minuter innan bagen är urplockad och jag är på väg mot klubbhuset

Beroende på trafik så har jag 25-60 minuter till hemmaklubben.

Min andra klubb saknar bana så den har jag alltid med mig.

17 km och ca 20 min. Skulle inte vilja ha så mycket längre.

Från jobb, noll meter.
Hemifrån, 16km.

2 gillningar

Hemmaklubb mellan 25 - 67 km till Golfstars banor. På landet 50 meter.

18 min och 15,6 km enligt google maps.

Kan vi se vem som har högst snitthastighet till klubben också. Kanske jag.