Idag

Har inte läst men det finns tidigare förståelse på detta med extrovert/introvert.
Introvert I situationer där denne är bekväm/bra/ kunnig kan ge sken av att vara extrovert. Typ man har olika “masker”.

Blev panocod. Får se om det gör någon nytta.

Blev jag av med gipset. Fick prata m sjukgymnast. Prognos full idrottslig aktivitet tidig juli, kanske golf lite tidigare.

1 gillning

Rimligt. Golf är ju ingen idrott ändå.

Säger som Elin sa till Edward Engmark i Åshöjden:

-Frisk luft är bästa boten för den som har fått soten.

F-ing fimbulvinter så man är ju inte sugen på att gå ut. Kan rekommendera kodein. Funkade bra!

1 gillning

Rullskidor till sommaren :grinning_face: ?

1 gillning

Knnnappast

:grimacing: :sleepy_face:

https://www.facebook.com/share/r/1EBgwjg4Sm/

1 gillning

Gör grabben sin näst sista vecka på andra sidan jorden. Inte nog med att han blivit en kompetent ledare och banskötare, han har också börjat med drönarfilmer.

https://www.instagram.com/reel/DUFUN6fEek7/?igsh=a29hMzNzZjNkbmJ6

Skönt att se på nu när det är permafrost här hemma.

3 gillningar

Tack…ish

Polcirkeln has entered the chat.

4 gillningar

Utsikt från kontoret. Liten och stor boll.

3 gillningar


Sålde jag H23:an

Solen och månen i samma bild.

2 gillningar

17 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Rymden i stort och smått (Pigs in space diskuterar)

Nu har reklamen på FB nått en ny nivå

4 gillningar

:rofl: haha

Idag första gången på två veckor temperaturen lämpade sig för utomhusaktivitet.

-14.

Med åldern börjar man bli lite frusen. Lite för kallt för fingerhandskar märkte jag efter några åk. Var tvungen att ta en värmningspaus. Kaffe + liten chokladboll + en snickers = 105kr. Skidbackspriser.

Imorgon blir det nog längdåkning.

Den lilla chokladbollen kostar 25:- och är rena jävla rånet. Vet exakt i vilken stuga du var. :smiley: