Har inte läst men det finns tidigare förståelse på detta med extrovert/introvert.
Introvert I situationer där denne är bekväm/bra/ kunnig kan ge sken av att vara extrovert. Typ man har olika “masker”.
Blev panocod. Får se om det gör någon nytta.
Blev jag av med gipset. Fick prata m sjukgymnast. Prognos full idrottslig aktivitet tidig juli, kanske golf lite tidigare.
Rimligt. Golf är ju ingen idrott ändå.
Säger som Elin sa till Edward Engmark i Åshöjden:
-Frisk luft är bästa boten för den som har fått soten.
F-ing fimbulvinter så man är ju inte sugen på att gå ut. Kan rekommendera kodein. Funkade bra!
Rullskidor till sommaren
?
Knnnappast
Gör grabben sin näst sista vecka på andra sidan jorden. Inte nog med att han blivit en kompetent ledare och banskötare, han har också börjat med drönarfilmer.
https://www.instagram.com/reel/DUFUN6fEek7/?igsh=a29hMzNzZjNkbmJ6
Skönt att se på nu när det är permafrost här hemma.
Tack…ish
Polcirkeln has entered the chat.
Solen och månen i samma bild.
17 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Rymden i stort och smått (Pigs in space diskuterar)
haha
Idag första gången på två veckor temperaturen lämpade sig för utomhusaktivitet.
-14.
Med åldern börjar man bli lite frusen. Lite för kallt för fingerhandskar märkte jag efter några åk. Var tvungen att ta en värmningspaus. Kaffe + liten chokladboll + en snickers = 105kr. Skidbackspriser.
Imorgon blir det nog längdåkning.
Den lilla chokladbollen kostar 25:- och är rena jävla rånet. Vet exakt i vilken stuga du var. ![]()


