Gått med i den där bojkott-gruppen å?
Skämtar förstås,men om man skulle hårddra det kan vi knappt åka nånstans där den svenska ”värdegrunden ” inte bryts.
Betala saker kan jag göra
Givetvis är där en sorts gråzon. Svensk värdegrund är möjigen inte en bra metafor för hur jag resonerar.
Om man skulle ta frågeställningen mer ordagrant, var skulle man hamna? Bilr väl en för filosofitråden, men en som seriöst skulle bli ekonomiskt kännbar?
Jag tänker, first business till USA, nån av de här riktiga prestigebanorna, bo på deras lodge, äta och dricka riktigt gott och spela ett par dagar.
Jag funderar på Aus+NZ.
Två månader eller så. Avsluta på en ö i Stilla havet, utan golf.
Kostsamt men inte alls otänkbart. Behöver vänta till dess både Hr o Fru Norrland slutat arbete.
Måste ni åka alla 3?
Egon
Pandemin satte stopp för det tilltänkta som i sig var långt framskridet,slantarna för resan är iofs kvar men…blir nog vid pension istället.
Perth, Hutton lake , Ningaloo reef eventuellt Indian Pacific var tanken…
?? Ojj landet är ju nedlusad med historia/filosofi borde tilltala er.
Jag har haft en del moraliska betänkligheter kring min kommande golfresa som går till Turkiet om en vecka. Flyg, boende i enkelrum med all inclusive, fritt spel 6 dagar. Allt för 14200kr. Där tog den ekonomiska aspekten över för likvärdig resa till Spanien gick på 7-8000kr till. Jag tänker att jag säljer mig till golfguden…
Svälj samvetet å njut istället, mitt tips🙂
Vilken bana?
Jag håller med. Man tar ett beslut. Sedan gör man det mesta och bästa av det beslutet.
Lykia Links
Beslutet är ju taget och jag är än så nöjd med det.
Ser fram emot en liten recension å bilder.
Nice, lirar den ca 2 veckor senare.
En kollega på annan avdelning var där tidigare i år för under 10000 kr, helt ok bana enligt denne.
Finns en youtube snutt då 2 st lirar banan från backtee.
Håll nere kostnaden genom att resa själv?
Eller du och jag kanske
Wiseguys!
Kom precis hem från min golfresa till Lykia
Links. Banan var i gott vårskick med greener som inledningsvis var långsamma men som i slutet på veckan var snabba. Temp från 6-27 grader så det varierade kan man säga. En dag med regn och stark vind gjorde att vi fick bryta efter 12 hål, i övrigt helt ok väder förutom ytterligare en dag i stark vind. Måste säga att denna bana i vind bet ifrån ordentligt och var riktigt tufft. I övrigt bara positivt att säga om boendet och maten, är riktigt nöjd med resan och banan.
Fint! Lade dina bilder i ett [grid] så det blev lite mer kompakt meddelande. Hoppas det inte gör nåt.
Ps. Sen tog du bort griddet, jaja… gör som du vill =) Ds.
Sorry missade att du fixade. Du får gärna sätta tillbaka till grid. Tack för hjälpen!