Jag kan ge dig den… Fast för mig som slitit korsband i skidbacken är det inte ett alternativ längre. Fast nuförtiden har jag sett att de “lagar” även oss motionärer. På “min tid” fick man jobba upp musklerna istället för korsbandet. Och jag har alltid varit muskel-lös…
Brukar bunkra upp ca 25 papp inför vår resan, hur mycket som går åt blir vad det blir bara det inte glider över 25". Hittills aldrig hamnat över 25".
Avfärd Landvetter uppskattas.
Är alltid nöjd med att någon annan ordnar resan.
Om du tar och bär bagen på ryggen en runda i Spanien i Juli, när kvicksilvret svävar mellan 35 och 40 grader, så skall du nog kunna upptäcka att där finns öl-nirvana även inom golf.
Ja, jag har gjort det. Kommer aldrig någonsin göra om det. Var halvdöd efter nio på en platt bana. Hyrde bil sista nio för att undvika heldöd.
Eeh… ”minst 6 dagar golf”?
Specificerar du för att det inte ska gå att hitta?
Ärligt, googlade lite snabbt och det första som flög upp var en arrangör som hade resor till Spanien (8dgr med 5dgr golf) för ”från” 9000-12000 exkl. flyg och transfer.
Ingen aning om banorna är ok eller inte.
Flyg till Alicante är från nån hundralapp till flera tusen. + 5-6hundra för golfbag.
Nu när du pressade mig () gick jag på min go to @Johan (Ja travel) och såg att Spanien 7dgr med flyg o transfer gick att få under 10k (4pers).
Nej, men för att en prislapp inte säger att smack utan innehållsförteckning.
Nå, du hade ju uppenbarligen en billig resa i rockärmen så det gick ju att hitta.
Skämt åsido.
JA är jävligt bra och trevliga att ha o göra med. Du kan säkert få en specialresa för dig o tanten för en rimlig peng.
När det gäller Spanien som resmål så är det många i min närhet som kontinuerligt åker dit. Säkert även ett tema som går igenom i övr. SE också.
Några hundringar för flyg o sen billiga Hotel är inte ovanligt. Dyra resor går ofta till andra länder.