Det var uppenbart och jag ville skriva det, som måhända ingen annan vågar. Dvs.. att det ser illa ut.
Din antagonist i ämnet har redan dragit rasistkortet och, som vi andra vet, så finns det inget att hämta där.
Det går inte att vinna allt även om man har rätt. Segerns sötma .. o allt det där.
Sen.. Du får väldigt gärna vara så där gulligt snarstucken när det petas på dig. Det ger karaktär i jag petar gärna … men nu gjorde jag inte det. Du kanske ska vänta någon minut med att svara nästa gång innan du tar för givet att Egon bara bråkar igen.
Som LFC fan och ett fan av Isak är jag inte ens orolig.
Han kom efter en stormig höst in i truppen, och det tar lite tid, att först komma ikapp träningsmässigt, och sen in i spelet.
Ekitike är redan inne och är stekhet. Nu med en hård liga och många matcher kommer vi snart att se Isak och det kommer att bytas friskt i truppen, och jag tror att vi kommer att kunna summera honom som en bra striker under flera år.
Slot har skapat en trupp med många karaktärsspelare, och Gravenberch som man nu hyllar var inte alls såhär bra förra året. Slot har en utvecklingsplan, och jag tror att vi kommer att vara en faktor i europafotbollen under de närmaste åren.
Vi vann ligan med mer eller mindre samma lag som året innan.
Han kom in och hade ett par fina sekvenser, men LFC var i stort ganska dåliga igår, och då blir det svårt även för Isak.
Men sämst av alla var ju domaren… En svag straff som Galatasaray vinner på, och en blåst straff för LFC, lika svagt blåst som VAR korrekt efter en koll dömde bort.
Ja det kan man ju tycka, tills man ser reprisen, då blir det ju löjeveckande… Ingen direkt kontakt öht, det är en hand som nuddar spelaren som kastar sig som om hela kroppen gått av.
Men visst, är det nivån man ska hålla…
Det var ett ANTAL situationer där experterna säger att det inte ens varit en diskussion om frispark öht i PL. Tyvärr är det dit man tagit fotbollen, fuska och vinn, filma och förstärk, det är positivt.
Ska man nu ha VAR bör man nyttja den hela vägen, inte bara där det kan vara bekvämt.
Den handen mot halsen KAN INTE påverka den spelaren i en sådan omfattning för den reaktionen. Hade han inte kastat sig som att han blev skjuten hade han ju haft bollen vid fötterna några meter från mål.
Jag skiter högaktningsfullt i vad VAR teamet säger, de visar sin inkompetens vecka efter vecka i alla toppligor runt om i europa så det argumentet att VAR teamet inte protesterade flyger inte.
De går ju in och dömer stup i kvarten på saker som hela fotbollseuropa kan se är rena fel. The worst VAR decision from every year | part 1