Viaplay

Då var golfabonnemanget uppsagt. Vi får se om jag skaffar ett nytt när nästa tänkbara golftävlingstitt sker. Nu känns det som att det blir 12:e April 2026 som är nästa tillfälle då jag möjligen kommer att titta på golf.

Förhoppningsvis har viaplay gått i konkurs då.

1 gillning

Skadeglädjen skulle nog vara stor hos många då :grinning_face_with_smiling_eyes:
Mig veterligen har sportstreaming aldrig varit lönsamt för något bolag. Det är vanliga filmer och kanaler dom tjänar pengar på.
Allt enligt mina väl insatta kontakter hos kunden jag konsultade åt.

Just. Ska säga upp Viaplay.

1 gillning

Tips om man är medlem i Coop.

1 gillning

Klassisk krok, eftersom det bara gäller några månader.
Jag följer en hel del på viaplay så det får bli kvar ett tag till.
Snart börjar PL, sen är det RC, snoooker och massa annat och så rullar det på.