Köpt in några Burgenfels 3,5or. Oklart om dom ryker idag men … bra o ha hemma om man blir sugen på öl på valborg.
Mintte. Hett vatten som de knödde ned ett gäng myntablad i. Förvånansvärt trevligt!
I like how you think…
Blir som igår, dunkvin nu till det grillade och sen lite rusty nail till månen.
En sån här kväll, man får plocka upp en fintonic från källaren
Smygstartar med en bulmers i solen.
Trevligt. Drack weissbier i Tyskland. Friskt och gott jämfört med slabbig lager.
Testa dock inte att lägga Mentos i ölen.
https://www.instagram.com/reel/DTFM9u2jO3o/?igsh=eG53cTA2NnBnNmI5
Fick googlas
Från och med nu oalkoholiga drycker ett par veckor
Militärt Överintresserad Person?
Militärgrön
Att slösurfa på charterbolagens sista-minutersidor fick konsekvenser. Nu sitter jag i en poolbar på ett charterhotell på Mallorca. Ett hotell med familjeinriktning och en massa aktiviteter.
I morgon ska jag hämta ut min hyrcykel, en riktig speed-machine. Men innan dess dricker jag Strawberry Mojito ur plastglas för 5 euro. De har Aquadisco i poolen också ![]()
![]()
Passa på att bete dig barnsligt. Ingen som känner dig ändå.
Japp, jag går all-in.





