Vad dricker ni ikväll?

Köpt in några Burgenfels 3,5or. Oklart om dom ryker idag men … bra o ha hemma om man blir sugen på öl på valborg.

Mintte. Hett vatten som de knödde ned ett gäng myntablad i. Förvånansvärt trevligt!

I like how you think…

1 gillning

Blir som igår, dunkvin nu till det grillade och sen lite rusty nail till månen.

Just nu en kall ackompanjerad av ramslöksrökt dovhjortskorv.

2 gillningar

En sån här kväll, man får plocka upp en fintonic från källaren

Premiär på Fjäderholmarnas bryggeri

2 gillningar

Smygstartar med en bulmers i solen.

1 gillning

Den nödraketen såg extra god ut

1 gillning


Gräsänkling → enkel middag.
Salsiccia steks. Pommes i ugnen. Auran Tosi tulinen. En Weiß

3 gillningar

Trevligt. Drack weissbier i Tyskland. Friskt och gott jämfört med slabbig lager.

Testa dock inte att lägga Mentos i ölen.

https://www.instagram.com/reel/DTFM9u2jO3o/?igsh=eG53cTA2NnBnNmI5

1 gillning

Fick googlas

MÖP drink

1 gillning

Från och med nu oalkoholiga drycker ett par veckor

Militärt Överintresserad Person?

2 gillningar

Militärgrön

1 gillning

Att slösurfa på charterbolagens sista-minutersidor fick konsekvenser. Nu sitter jag i en poolbar på ett charterhotell på Mallorca. Ett hotell med familjeinriktning och en massa aktiviteter.

I morgon ska jag hämta ut min hyrcykel, en riktig speed-machine. Men innan dess dricker jag Strawberry Mojito ur plastglas för 5 euro. De har Aquadisco i poolen också :partying_face::partying_face:

4 gillningar

Passa på att bete dig barnsligt. Ingen som känner dig ändå.

Japp, jag går all-in.

2 gillningar