Åberg on tee! Träffar fw. Bra.
Featured group visas på usopen.com
birdie-birdie-nam-nam
Bra start! Synd att han ska starta så tidigt idag. Men jag hinner väl se avslutande hålen efter jobbet kanske.
Du har för liten skärm…
Blås av!
Den var väl söt?
Jag menar att man ska blåsa av tävlingen. Men sen såg jag att Matthew Moldovan gjorde eagle på ettan, så nu får dom köra ett par hål till.
Jazådumenazåå…
Det blir knappast birdie på 12:an. Åberg för jobba för ett par.
Jag har en 49" ultra wide (motsvarar två 27" i bredd). Men sitter även på VPN som all trafik går igenom så även om jag sitter hemma på min egen fiber så skulle trafiken gå via jobbet. Känns sådär…
Eagle på hål 1 ![]()
https://x.com/usopengolf/status/1933124364649525724
Snart tillbaka på E, kanske?
Vafan är det år 2000 eller? Har ni ingen VPN spli tunneling? ![]()
Och sedan utförsbacke.
Vi hade förut men på vår nya klient är det inte tillåtet av säkerhetsskäl. Dvs inget internet utan att aktivera tunneln först.
Vi får inte använda några molntjänster heller vilket är ett allt större problem då mycket går åt det hållet idag. Azure DevOps, GitHub, diverse hosting osv osv. Många företag har inga egna servrar alls idag. I princip.
Hål 8. Par 3. Lugna 289 yards (264 m).
Ser att alla luddes slag finns som klipp på leaderboarden, snabbväg se hans runda.
Såg nåt klipp när några av spelarna värmde upp. De flesta slog spoon eller drive, men så kom det nån och slog järn. Kommer inte ihåg vem…