Fantastiskt bra film.
Verkligen, ser om den då och då. Philip Seymour Hoffman är fantastisk i den.
Mayans MC
Ser om den nu, väldigt svårt att stänga av:)
Ser just nu om Lucifer på Netflix.
Möjligen är jag färgad av att ha sett serien tidigare men om det ksnbkellas gör såpa så är det en fascinerande sådan.
Egon
Raylan Givens är tillbaka. Och den som inte sett de sex säsongerna av Justified bör göra det.
Håller på med säsong 1.
Ah, då har du mycket nöje framför dig.
Sträcksåg Clark nyss. Riktigt bra må jag säga.
Kul också med lite nostalgi då man växte upp med rubrikerna.
Wind River. Påminner om Hemingway-klassikern:
“How did you go bankrupt?” Bill asked. “Two ways,” Mike said. “Gradually and then suddenly .”
Den är rätt bra, Wind River.
Påminner väldigt mycket om namnet på ett företag där jag arbetat.
Har börjat titta på säsong 3 av Handmaid’s tale.
Jag tyckte första säsongen var riktigt bra när den kom 2017, säsong 2 var också Ok. Därefter försvann viasat ur mina abonnemang. Nu har viasat återkommit och jag har börjat titta.
Gillar starkt seriens utgångspunkt, ett inbördeskrig har rasat i USA, en religiös militär diktatur har uppstått där kvinnor saknar normala rättigheter och är hänvisade till slavliknande positioner i samhället.
Manhunt Unabomber är trevlig. Speciellt säsong 1.
Samma sak med True Detective. Där är ju första säsongen något av det bästa som sänts senaste 10 åren.
Justified Primeval. Raylan Givens är tillbaka.
Premiär på Disney den 6/9.
Menar du Justified: City Primeval eller är det en annan?
Yes. Lite Justified mötee The Wire, men inte så bra och med en helt unbelievable villain.
Får scanna den här marknaden då vueltan är över.
True Detective, första säsongen var obehagligt bra med mycket bra skådespelare. Säsong två och tre tyckte jag var ganska slätstrukna.
Enligt IMDB verkar det vara en säsong 4 på g