Då var det dags för Strömsholm GK Challenge igen efter ett uppehåll förra året, även om det är med lite kort varsel. Har kollat i mitt schema och schemat för tävlingar på klubben och den 10/9 verkar passa bäst, första start 10:00 i vanlig ordning. Tänkte att vi kör liknande upplägg som tidigare där vinnaren blir bjuden på huvudrätt och efterrätt på Westerqwarn efter rundan, som en bonus bjuder jag alla som går på hcp eller bättre på efterrätten. Westerqwarn har bytt inriktning sedan sist och har satsat på vedugnspizza som skall vara riktigt bra, har själv inte provat än. Menyn hittar ni här: https://westerqwarn.se/vedugnspizza/
Nytt på klubben är dubbla tee för att varv 1 och 2 på 9-hålsslingan ska spelas annorlunda, de senaste årens hål 4 är nu hål 1 (som det var när klubben grundades) och det hålet ligger precis i anslutning till klubbhuset.
Vore tacksam om ni kunde sprida denna information till dom som eventuellt inte har hängt med till detta forum från det gamla.
Deltagare:
Westersund
Vattenmannen
Batigolf
Hogan
Duffaren
MJ78
BollKalle
Pippi
Lhd
Old-T
Fyller på vartefter om jag kommer på att jag har missat något. Jag har kontaktat Strömholm för bokning av starttider mellan 10:00-11:00 och skickat mail om att boka bord på Westerqwarn 16:00.
Men vafan! Inte håller jag koll på sådant. Rösta hinner man göra på kvällen när man kommer hem. Men om det passar bättre för flertalet kan jag alltid byta till lördagen.
Nu är dagen bytt till lördag den 10/9, hoppas fler kan vara med då. Westerqwarn har bekräftat bytet men inte Strömsholm än, men ser inte att det skulle vara ett problem då inget är inbokat och det inte hålls någon tävling det datumet.
Kanske, kanske vågar man vara med på denna träff. Har inte så långt till Strömsholm. Jobbar med valet på valdagen men vet inte hur det blir på lördagen än.(Förtidsrösning mm) Får se när alla är tillbaka på jobbet och schemat spikas. Känns som att ni alla ligger på scratch på detta forum…
Inte alls! Det är blandad nivå. Själv har jag spelat väldigt lite i år och ligger inte ens nära handikapp för tillfället, det är kul att vara med ändå!