Strömsholm GK Challenge 10/9

Kom. Jag brukar ligga mellan 15 o 18. Vi är många som är bättre på att prata om golf än att spela.

2 gillningar

Haha. Jag lovar att komma dit om jag inte jobbar. Vet det inom 1-2 veckor.

1 gillning

Då har jag spelat hela den nya sträckningen 2 gånger i helgen iom KM, rätt trevligt med dubbla tees och den omväxling det blir. Dessvärre är banan ca 300 m kortare över 18 hål nu så med den nya slopningen får man ännu mindre slag. :upside_down_face:

Bekräftar härmed mitt deltagande i Strömsholms GK challenge.

Ska bli kul att träffa några av er!

3 gillningar

Anmäler mig .

2 gillningar

Monsterbanan som ser så enkel ut - jag vill gärna vara med! Vet säkert om jag kan när det närmar sig. Har ett möte i Gbg på fredagen kan stöka till det, så jag får lämna 100% klartecken senare.

Kul att du fixar detta igen!

Varför heter det “Tee 57” när banan är 5395 meter?? :thinking:

Det hoppas jag verkligen, vore kul om du kunde komma Pippi! :smiley:

Det är nya tee detta året och banan har blivit omslopad, med nya tee är banan 300 meter kortare så jag tror dessvärre att “Tee 57” är en fornlämning från förra året. Men var inte orolig, trots 300 meter kortare är banan “nästan” lika svår.

Hej trevligt initiativ som vanligt och jag hoppas vara med nästa gång men denna helg passar det tyvärr inte.

1 gillning

Lhd anmäler sig. Det här ska jag råd med.:slightly_smiling_face:

3 gillningar

Mitt deltagande är nu 95% klart!! :slight_smile:

1 gillning

Hade velat spela men sammanfaller tyvärr med en av våra roligaste Salemtävlingar.

1 gillning

Under förhandling :slight_smile:

1 gillning

Pippin kommer 100% - den här gången SKA det gå liiite liiite bättre än sist! LOL

Va kul! :smiley:

Om det hinner läka kommer jag.

Var du så nervös i Europakvalet?

Det finns tygtejp. :laughing:

Det är djupt och fick antibiotika, fortfarande lite svullet och ömt.