Pga Tour 2K23 /Xbox/PS

Äsch, du har ju rätt fel av mig det var inte EA-spelet
Inte många rätt av mig idag. Går o lägger mig igen

Över min döda kropp, att jag skaffar mig en PS. :grin::grin:

1 gillning

Det går att ordna krossplay spel. Man behöver bara ha en tråd som denna. Skapa ett rum med lösenord och bestämma en tid och plats helt enkelt.

allt vi behöver är 4 spelsugna så kan vi ge det ett försök iaf, så ser vi hur vi kan utveckla det vidare.

Nu är ju den riktiga säsongen snart igång, men det finns ju lite dötid på kvällarna fortfarande, :grin:

Ja mellan att ungarna somnar 20.00 och att hunden ska ut 20.30 så har jag ju faktiskt fritid! :joy:
Jag spelar på så ohemula tider…
Men nåt ska vi väl kunna styra till nästa höst. EG not frozen.

1 gillning

Gillar namnet! :grin:

Eller EG-Indoor helt enkelt.

EG Online
Well tåls att roddas vidare i.
Ska ge mina intryck av EA PGA Tour i veckan, borde såklart skaffa även PGA 2k23 så jag kan jämföra mer vs. Än bara vad jag tycker om den ena…

Spelar man fortfarande med de där kassa kontrollerna (PS) som inte har någon känsla eller kan man sätta någon manick på ett skaft och spela med den?

Håll dig på riktiga rangen.

Hahaha

1 gillning

Tänkte handla spelet. Flyttade till och med konsolen, men det billiga priset är inte kvar. Hur kan dom tro att någon ska köpa detta spel för 750kr?

Vänta på nästa rea bara.

Status på spelen nu? Kanske dags att köpa inför vintern.
Fick för mig att 60fps var tillagt i EA- spelet för ett tag sen

Jag har Quest 2 VR. Kollar efter någon controller som kan simulera en golfklubba. Ska finnas ett antal olika.
Jag vet att Murklan har Quest 3 och också är lite sugen på att köra golf över nätet.

Kan man spela det på PC? Annars, hur gammal xbox eller PS klarar det spelet? Finns några gamla såna kvar från de utflugna som vi har till att spela dvd filmer.

Nej inte på PC

Inte heller på xbox eller pc. Man måste skaffa Quest tyvärr

Då vi inte har storkonsumenten kvar i huset kan jag knappast motivera ett sånt inköp…

Om det kommer dit att man typ kan slå med riktig klubba på träningsplastboll och med VR glasögon blir det nog köp… och mindre ombyggnad för att tillåta fullsving.

Får se om jag köper ett i vinter så kan vi spela Not Frozen Golf.
Finns massor med fästen för kontrollen så du får en klubba istället. Denna känna gedigen.

Går det att missa bollen med sådana, eller blir alla slag bra?

Haha det kan man :sweat_smile:
Du kan skära, fadea, toppa, duffa osv.
Golf+VR är ett sjukt kul spel.