Många spel funkar i proton / wine på linux därför jag frågade.
Jo, tycker det ser vasst ut.
Orkar inte med dessa gamepass hit och dit. WGT kan jag nog tänka mig att lira, om det fortfarande funkar med wine/proton. Det har fungerat ibland iaf.
Tycker inte att EA spelen blir bättre med åren. Samma buggar följer med varje år och dom verkar inte bry sig så mycket eftersom dom inte har så många konkurrenter.
Men spelare fortsätter att köpa nytt varje år så lirar man online så är det väl bara gilla läget.
Jag brukar uppgradera vartannat år ungefär.
Nytt i 23. Är rankade spel. Vilket jag tycker är ett steg i rätt riktning iaf. Där du rankas och får bättre motstånd, slipper avhoppar och oseriöst folk.
Senaste ea pga var väl 2015 så det bör ju bli ett litet omtag i år
Man drömmer ju om nåt där kontrollen var en själv med något i händerna som betedde sig som en golfklubba men som var typ 30 cm långt. Ett grepp och nåt smart 10 cm efteråt som med gyron och grejer som simulerade klubbans motstånd. För vardagsrummet eller gillesstugan.
Kunde vi ha EG winter remote.
Finns ju VR men har inte provat det. Funderar om man kan duffa o toppa där eller om allt blir bra
Skickat förfrågan nu ( känn dig hedrad, min första onlinevän )
Får se om det blir nån golf online, startade precis Witcher3 , kanske fastnar i den världen
Heter tydligen swejon76 på ps
Det finns ju redan.
Wii eller va det heter. VR finns ju också, men hur ackurat dom är vet jag Inge om.
Men jag kan lägga till att. Tempo swing är ganska liknande real life i ea. Allt handlar om tempo.
Den var lurigare. Har inte fått invite.
Jag sökte på ditt gt hitta ingen heller.
Hur hittade du mig?
Hur bar du dig åt?
Har aldrig joinat in med en PS player förr, så detta är hög intressant.
Skickade en vänförfrågan till en claesson77 på ps5
Ok. Måste vara nån annan Claesson då.
Verkar som man inte van frienda över konsolerna.
Det ska finnas ett sätt, att gå via webben. Ska kolla lite när jag orkar och har tid😘
Inga andra intresserade?
Vi kan vänta. Var inte blyga nu. Tycker fortfarande det är en lysande idé.
Sorry för trådkap, men då det ej funka med X-play mellan konsolerna så högg jag på nya EA PGA, spelat 2k1 spelet som var bra men när EA gör ett omtag vart jag för nyfiken…
Införskaffade EA Sports PGA Tour (PS5)
En rejäl reboot verkar det som!
Minus är att det ej fanns fysiskt vad jag kunde hitta, så fick bli digitalt genom psstore. Jävla lurendrejeripris (1000:-) men men, är ju ingen status att tanka diesel längre så får kasta pengar på Sony och EA istället.
Ska bli skoj å spela Masters nästa vecka
Spelvideo
Kommer också klämma det spelet men här i hemmet är vi inte nymoderna så vi spelar ps4.
Vi får övertala @Claesson77 å skaffa ps med. Så kan vi leka ihop sen.
Jag kanske har nån ps4 i förrådet du kan få @Claesson77
Men då får du komma å hälsa på å spela lite riktig golf också
Hmmm. Tänkte ju köpa detta. Låter inget bra om det inte kommer på skiva. Avvaktar lite , är ändå inte TV-spels säsong nu
Spelar på ps5
Verkar finnas på Elgiganten vad jag kan se och flera andra onlinebutiker också. Verkar vara disc
Okej jag googla bara å fann inget bland de 10 första resultaten så shoppade digitalt. Brukar ju va mkt bättre pris på elgiganten, men samtidigt får jag börja lira på tisdag så jag orkar inte maila om refund osv.
Eller menar du pga 2k23 nu?
Det finns med 65% rea på ps store, så det är nog billigast du kan hitta. Ca 200:-.