Man stuvade väl om i ordning och tidpunkt för att minska risken för åska och annat oväder? Regnsäsongen smyger ju igång i maj där borta och det blir dessutom jobbigt varmt (+35).
Jag kan ha fel men ändrar de “Main feed” när svenska sändningen har gått igång?
Det känns som om den svenska visar fler spelare än “main feed” på kvällen plus det faktum att det står “featured (eller om det är Marquee (vad nu det är))” i main feed på kvällen
Får se om grädden flyter upp till toppen redan idag. Rory har ju en tendens att liksom lägga ner rundor då det inte blir flyt. Förra veckan var det ju massor med bra namn med då söndagen kom, nu ligger många en bit ner.
Sen är ju Players, imho, den näst bästa banan för årlig tävling på tourerna. Bara banan gör tävlingen mer sevärd, det händer mycket överallt, inte bara på 17:e. Kollade mer än jag tänkt mig igår, hustrun var lite irriterad.
Jag tycker alltid det har varigt rörigt angående de olika streamarna.
Bl a skiljer sig grafiken åt för “Main Feed” på eftermiddagen och den “Main Feed” som sänds på kvällen.
Har inte heller riktigt förstått skillnaden mellan “Featured Groups” och “Marquee Groups” - möjligen att “Featured Groups” följer 2 bollar växelvis medan “Marquee Groups” följer endast en boll ?
Sedan kan man tycka det är ljug att skriva “Utan avbrott” för alla streamar - men det är väl reklamavbrott dom menar - men vette tusan om inte reklam varit bättre än de naturbilder de visar när det är reklam i USA.
Dessa streamar sänder Discovery idag:
När frugan inte vet får man ta till Google:
The federation defines “marquee players” as foreign players who have represented their country in one of several international championships .
Nja, verkar inte stämma riktigt…
Igår var det Spieth, Thomas och Homa i Marquee group.
Alla 3 är amerikanare och inte utlänningar men alla 3 har spelat för USA i Presidents eller Ryder Cup.