Så är både Sceffler och Rahm ordentligt igång.
Ge Chopra en chans! Sparka Hallberg och Stureplansbratten pronto! Kan inte bli värre.
För priserna Discovery+ vill ha för sin smörja borde dom kunna betala honom mer än vad alla challengetourer tillsammans kan erbjuda.
De här streamarna utan kommentering är njutbara
Jag är tyvärr på D+ -detox så skippar nog allt fram till söndag. Sen är en dussintävling på PGA inget som direkt smäller högt. Ser hellre på Tennis
Jag tycker tvärtom att den här tävlingen är extra njutbar eftersom banan är lite lurig och spelarna får trixa lite.
Riktigt härlig bana!
Jämn hög kvalitet på de senare hålen på banan. En skogsbana jag finner njutbar, det är inte många.
Avslutningen påminner lite om Pebble beach med 17 som går ut mot vattnet och 18:e jäms med. Men skillnaden är att hålen innan inte känns som utfyllnad. Både Walker och Spiet fastnar i träden till vänster på 15:e. Det blir intressanta lägen.
Också en helt annan estetik än Augusta National.
Haha. Schauman ställer upp som kommentator megahes. Ibland kanske man får inse sina begränsningar…
Även om jag gillar tvåbollar är det trevligt med en trio i ledarbollen
Förhoppningsvis blir det spännande “in i kaklet”.
Ser ut att bli en trevlig avslutning. Håller med om att trio i ledarboll är trevligt.
Riktigt bra av PGA att få Jon Rahm att stanna efter sin runda och live-kommentera de andra spelarnas spel sista hålen. Roligt inslag!
edit. Dock klipper svenska Discovery bort när Rahm ska ge sina åsikter kring Cantlays helt otroliga läge där bollen är påväg i vattnet men fastnar på slipersen precis innan, och går istället över till svenska kommentatorerna. Vafan! När man verkligen ville höra hur resonemanget går hos en spelare
Men, vill ni inte lyssna på kotletten?
Vem är kotletten?
Stureplansjunisen.
Fattar fortfarande inte vem du menar. Ikväll är det Hallberg och Schauman som rattar sändningen. Den sistnämnde har väl förvisso tendens till kotlettfrilla, men att kalla honom junis känns som lite väl mycket smicker eftersom han lär vara en bit över 40. Annars är det väl Mattias Bohlin eller Jonas Karlsson som kör ibland, men som inte heller de sportar backslick.
Ah du hade tur alltså. Nej jag tittar inte på sändningen Självklart Bohlin.
Cantlay är långsam som fan …
5:15 tog den ronden
Men upplösningen kan man inte klaga på…