vart väl jättespännande
skulle han faila eller kunna hålla i…
Häng med lite!
asch f.n hinner inte mellan kolvringsbytena och ventilslipningarna
har du förbränningsmotor på golfvagnen?
Bryson har gått och blivit min favoritgolfare. Han är riktigt underhållande via sina kanaler på YouTube, Tiktok osv.
LET’S GO BRYSON
Bryson är lite ömsom vin ömsom vatten för mej. Han höll på och larva sig en hel del förut, det här då Brooks påpekade att han såg en myra på samma ställe där Bryson ville ha lättnad för just myror var en klassiker. Men han är onekligen en färgklick, ända sen han kom ut på touren med kepsen, klubborna och svingen.
Det här med sociala media och golfare tycker jag bara är sorgligt, sorgligt, sorgligt. Under 00-talet hade alla proffsgolfare med Alex i spetsen hemsidor och journaler där de skrev om det man som golfintresserad är mest intresserad av - deras golf. Inte minst då det går dåligt - vad är det de jobbar på? Har nämnt det förr det vet jag, men jag kollade med Robban Karlsson som jag haft lite dialog med och som nog var den sista som skrev om sin golf även då den var dålig - Hans intryck är att det var “troll” som gjorde den typen av journaler och rapportering trist för dem. Kommer ihåg Westwood på Twitter, han och Poulter var skitskojiga att följa men så fort Westwood missade en putt var det 13 som var tvungen att häckla honom för det.
Det behövs nya sociala media. Utan “likes” och sånt. Tror att AI kan göra underverk.
Blir tufft på greenerna i US Open. Det sägs att de var 13 på stimpen igår, men att de ska ta ned farten lite de första dagarna och sedan gasa på igen till söndag.
Man har ju sett några videos på greenerna nu, och det blir ju liiiiite löjligt när man knappt kan landa mitt på green.
Noterade att JR dragit sig ur, trist.
Svårast i tipset - Det är ju en bana som borde passa Cam, men han hade en avslutning på senaste LIV tävlingen som får Söderbergs att framstå som hygglig. Nåt funkade inte.
borde ha
Har nån spelat Pinehurst? (Putt, kanske…?)
Nästan som betonggolv
Svenskt i topp
Älskar Carro Hedwall i Solheim Cup, men hon är ingen favorit som expertkommentator. Och satan vad Pulrich pratar. Man behöver inte kommentera varenda liten sak, framförallt inte alla självklarheter. Att slå in öppna dörrar behövs inte när TV-publiken själva är golfare.
Men vilken start av Åberg och Tiger!
edit: Det här skulle vara ett fristående inlägg och inte som ett svar till Puttaren. Boomer-varning av mig.
Någon sorts sändning är det här.
https://www.youtube.com/live/FNNPTYIDkt4?si=nBhlpFq9NG0E4KlO
Krasslig så jag tänkte kolla golfen på tv. Då gick det som vanligt. Sorry Ludde.
Featured groups visas på den offiella USOpensidan
Åberg spelar stabilt just nu.