Lägg till några hundralappar för parkering också.
Eslöv går med Scheffler. Lär bli Featured Group. Kan tänka mig att Scheffler minns RC…
Och Åberg kanske minns Masters.
Vilken av Vasatorpbanorna spelar de på?
TC
Kul att se den om än på TV, finns på bucket listan
Kjeldsen spelar bra. Om jag vore i den delen av världen skulle jag kunna tänka mig följa honom, och ni som har tänkt besöka tävlingen kan jag ju tipsa. Har aldrig följt en spelare live som genererar så mycket positiv energi som honom(möjligen Krister Kinell). Artig, rolig, underhållande, engagerad i sitt spel, ingen stoneface. Helt klart en spelare jag skulle vilja spela en runda med.
Gick med honom i en pro-am – mycket behaglig kille.
Slog just på TVn. Reagerade på att faiway på ettan såg rätt trist ut. Är det bara tv bilderna eller är skicket inte på topp?
Nu spelar även Nore´n i pyjamasbyxor …dom måste få jävligt bra betalt!
Undrar om jag också kan få lite deg ifall jag lirar i pyjamasbyxorna
Nu blir det en grogg till …skål
Det hade han redan förra veckan. Missade cutten - berodde säkert på byxorna
Ni ser. Jag var först.
Rikigt trevliga toppar på leaderboarden, både på Mixed och på Memorial. Får se om Åberg kan ha lite mer flyt på greenerna idag.
Hon skrek ju verkligen lungorna ur sig.
Avgrundsvrål
Noterar att Ingrid Lindblad gjort proffsdebut på Epson Tour.
Ligger 94a efter första dagen i tuffa förhållande, men borde ju vara så för de flesta.
Jag vet inte, men min magkänsla säger att hon inte kommer att bli alls lika bra som proffs som Linn, Maja m fl.
Men hoppas jag har fel.
Hade ”bara” +8,7 i handicap. Jag tror mycket på henne. Kanske inte kommer allt på en gång, men har så enormt mycket grundtalang och är stark mentalt.
Kul tävling Memorial, dock är Scheffler lite för överlägsen nu
Se där, några missar som kostat nu