Att inte prata illa om andra spelares val av utrustning.
(Typ, han letade efter sin Pinnacle när det spelades scramble).
Som om det skulle vara någon skillnad om det var en dyrare boll ?
Att inte prata illa om andra spelares val av utrustning.
(Typ, han letade efter sin Pinnacle när det spelades scramble).
Som om det skulle vara någon skillnad om det var en dyrare boll ?
Det är lite av typen internskämt. Jag spelar tex gärna en pinnacle soft. Bäst bang for the buck alla gånger.
“The difference between a one dollar ball and a three dollar ball is two dollars”
I övrigt håller jag med dig, man snackar inte skit om fols utrustning. Eller klädsel. Men en åsikt får man väl ha.
Har ingen tagit upp ombyte på parkering än?
För övrigt anser jag att man bör avstå från uttrycket “det var det bästa han kunde göra därifrån”. Nej, säger jag. Det bästa man kan göra är alltid att slå bollen i hål.
Känns som det bästa att göra är att hålla käften hela rundan för vad man än säger så retar det någon.
Äh, jag retar mig aldrig på vad någon säger. Inte ens på trötta klyschor. Och senast i måndags lärde jag mig ju en ny variant på Salem…
Man får se denna tråden för vad det är. Tips.
Vad?
Det var nåt med kuken
Kukslag. Sägs om inspel riktigt nära koppen. Men som blir längre och längre ju närmare hålet man kommer.
Jag brukade skrika k.k eller f…a när ett slag gick åt helvete. Numera är jag mer pk och skriker r.v så att inget kön ska känna sig utpekat.
Egon
Folk hade diagnostiserat mig med tourettes om jag gjort likadant.
Det har vi gjort ändå…
Egon:
Jag brukade skrika k.k eller f…a när ett slag gick åt helvete. Numera är jag mer pk och skriker r.v så att inget kön ska känna sig utpekat.
Egon
Då har du nåt att skylla på… Jag är bara otrevlig.
Egon
Egon:
Egon
Lemke körde med kuken förra året på bästa sändningstid
Lemke körde med kuken förra året på bästa sändningstid
Funderar på att göra som Justin Thomas framöver, säga faggot lite tyst och hoppas att det inte finns någon mikrofon i närheten.
När jag spelar lär det inte finnas någon mikrofon påslagen om inte någon illvillig spelkamrat vill trakka mig på 19:e hålet.
JT blir ju tvungen att ursäkta sig (och betala böter ?)
Min spelkompis har börjat säga ”wow” när slagen inte går som tänkt. Lite väl tourigt för min smak och nu väntar jag bara på att han ska tacka gud när han vinner på en sällskapsrond.
Egon
har börjat säga ”wow”
Ni som har High noon at Troon inspelad, kolla Stensons läpprörelser efter att han missat putten på 17:e