Pingis är kul nu med. Men ännu roligare förr.
Har alltid en hand i fickan när jag skjuter. Så vet man var man har den.
Dock är väl det där en PCP-pistol (komprimerad luft) så att han inte använder hörselskydd (som jag läste nånstans) är ju inget att orda om. Brukar skjuta sån i källaren utan hörselskydd.
Word
Vad är det som pågår? Transvestiter?
En man från Algeriet låtsas vara kvinna och boxas i OS. Med arrangörernas godkännande. Stängdes av från VM efter ett könstest.
Det där har varit en ingrediens i en massa olympiader. Men wokeriet gör det völ inte bättre.
Deltagandet i OS är definitivt en tveksam grej (som IOC “äger”) men det vore klädsamt om du vore saklig. Hon är inte man, men har hyperandrogeni.
En annan klädsam detalj är att ha mer på fötterna innan man ger sig ut på tunn is. Sannolikt har ingen av oss haft möjlighet till en okulärbesiktning av vederbörandes utrustning. Däremot rapporteras det om att han är man överlag.
28 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Könskampen inom sport
Som sagt, det är bra att ha torrt på fötterna…
En mer golfrelaterad spaning: Producenten av golf verkar ha en beef med Åberg. Vi får se alla möjliga spelare och Mackan och Scheffler. Men inte mycket av Åberg.
Ridsport istället för bordtennis alltså.
??
5:ans huvudsändning
Pingisen är grymt bra/spännande/jämn.
Känns som om upphämtningen i det första setet gav lite mentalt överläge till Truls.
Något jag irriterar mig oerhört på är Eslöv-Truls tok-skrikande. I de ögonblicken känns det som han är 11 år.
Kommer nog att stänga av ljudet när det är finaldags.
Han sa nyss i Radiosporten att han “oussar” till familjen på läktaren.
Han får gärna vråla lite om han fortsätter spela så bra som han gjort hittills.
Är väl oerhört osvenskt att bete sig så?
På sin höjd kan man få vinka lite med handen och le lite ansträngt vid framgång som svensk