Som…va f-n…tydligen blev underkänt
Hoppsan! Den vurpan var inte mjuk, på 3000 m hinder. Kan knappast ha slutat bra.
Efter att ha hoppat över matchen mellan skrikarna trodde man inte att Sverige skulle ha någon chans. Bragdartad vändning. En OS upplevelse man kommer att minnas.
”Yifter the Shifter”
Var för sent på mej, men jag skall nog kolla lite i efterhand. Såg bara i nåt instick arr sverige låg typ under med 2-0 i matcher och under i den tredje.
Minns då att jag och brorsan irriterade oss på en kille som jag tror hette Kedir som också var från Etiopien eftersom han hade enormt långa hälar.
Den var härlig att se. Nere för räkning men reser sig på åtta och kommer upp som en ny spelare. Japanen fick nog lite mental block också. Tror han hade räknat in 3-0 redan. Han var ju helt knäckt efter matchen.
Sen har jag en del OS minnen som jag inte direkt kan säga vilket OS det var
Sven Nylander som alltid kom 4:a
Patrik Sjöberg som inte var så lycklig över sitt tredje silver
Agneta Andersson som står och lipar efter nåt guld
Karelin, en massa OS. Den levande hulken. Och då Johansson var dopad.
Vann inte både Holm, Kajsa och Olsson guld nåt OS?
Att de gjorde flaggor med publiken på invigningen, kanske nån liten snutt av publiken i Moskva sen med hela publiken i LA.
Att Muhammed Ali stod och skakade då han skulle tända olympisk eld
Nån engelsman på längre distans som alltid la sig sist i fältet och sen sprang om alla på upploppet
Den feminina Kratochvilova
Vilken sport?
Pingis?
Tvåa på pucken, bordtennis var det.
Kan man tänka sig att de kommer att hålla kolla på Celine Boutier ifall hon spelar för långsamt?
Det vore väl spännande att plikta en fransyska i OS i Frankrike
PS. Finländskorna verkar ha det tungt
Och Charley Hull ligger precis ovanför på +9.
Är det rökförbudet som stör henne?
Fem under efter fem, så jäkla lätt är väl inte Le Golf national?
Kineserna verkar köra över fransmännen i pingis-semi.
Fast det sa vi ju att japanerna gjorde mot Sverige igår till Sverige vände matchen.
Duktig på att pricka flaggan och bra på att putta?
144 yds to right green, 7 ft 0 in. to hole
255 yds to left green, 18 ft 2 in. to hole
169 yds to left green, 5 ft 8 in. to hole
121 yds to right green, 7 ft 4 in. to hole
Mäktigt kast i spjut av pakistaniern
Dom lirar mycket cricket så det har kastandet i blodet, sa Max expert Peter Häggström.