Om du vann en miljard kronor, vad skulle du göra då?

Säg till om du behöver pengar till en hund.

1 gillning

Jag skulle köpt ett sånt antiskällhalsband till bjäbbgeneratorn nästgårds.

Vi köpte ett sånt till vår best.
Det fungerar!!
(Nej, jag var j-ligt skeptiskt till det…)

Ett sånt ?

1 gillning

Nej, han är riktigt sympatisk då man kommer i närkontakt med honom. Men kommer han utomhus och hör en hund på tio mils avstånd så skall det skällas.

Tipsa dem om den här

Funkar det även på vanliga bitchar?

Egon

1 gillning

Har inte vågat prova.
Om jag provar, lovar ni att komma och hälsa på mig på akuten?

…runt pungen borde ge en sköööön kick

En get ingen style, bara ett högfrekvent ljud…
Men du som är så ung kanske reagerar positivt på det med :grin:

Helt klart besviken…

Det går säkert att patch…

Hjälte

1 gillning

Lägg bort miljarden för att arbeta åt mig och använda upp de återstånde växelmillarna.
Sluta jobba är en nobrainer.
Sen kanske man skulle flytta till ett bättre boende.
Är inte speciellt motorintresserad, men några bekväma bilar skulle parkeras framför det nya boendet.

Skulle jag få dagarna att gå, lätt!
Skulle jag må dåligt av massa pengar, nope.
Skulle många i min närhet få nytta av ina pengar, ohh yes. Jag skulle vilje hålla det lite inkognito, så alla stöd skulle göras lite hemligt.
Har en kamrat (ensamboende frånskild) som jag vet skulle må bra av att kunna betala av en del av eller hela sitt huslån, det skulle jag lösa, för då vet jag att hela hans livssituation skulle bli så mkt bättre.
Den årliga golfresan skulle ju gå till mer klimatsäkra platser, och är det någon som känner att det tar emot i plånboken, ja då löser det sig om personen bara följer med.

Sen skulle jag vilja investera inom golf eller i något nytänkande företag, så att man kan få lite huvudbry trots att man inte “jobbar”.

Jag skulle nog ha rätt fullt upp de första åren helt enkelt!

2 gillningar

63 år gammal
SPEND SPEND SPEND

Undrar om man ens skulle kunna göra av med den summan, om man inte köper ett plan eller nåt?