Handlar inte om spelarna.
Somen uppdaterade mig, har inte tappat intresset för NFL efter slutet på egna spelet, tydligen är det Mahomes som är den stora fisken nu?
Jag och hustrun tappade intresset då först sonen och sen den intresserade dottern flyttade hemifrån. Men Mahomes fanns på kartan innan vi försvann. Jag hade väl gissat att Jackson hade varit den största nu. Enda spelaren som gav lite äkta wow-känsla för en som inte är sådär jätteengagerad, ffa då han sprang. Men det funkar tydligen inte med passningsspelet.
Ikväll kör vi.
Philadelphia Eagles - Kansas City Chiefs i årets superbowl.
Pausunderhållning brukar vara nån stor stjärna också, typ Michael Jackson.
Man kanske skulle titta på detta spektakel. Som sport passar det mig nuförtiden som TV-underhållning. Många korta spänningsmoment där lagen ska försöka ta sig fram 10 yards.
Synd att de lirar mitt i natten.
Tråkigt att en rappare ska underhålla i pausen. Enligt mig blir det lite som stand up comedy fast utan comedy.
Kansas City Swifties!
Pausundehållning är ointressant. Man fixar en kaffe eller en själv istället
Varför hyr dom inte in Roxette?
Det hade vart en höjdare
Fast Gessle ville väl ha för mycket betalt…
Lite svårt med Marie måhända…
Lena PH är ju den nya “Marie”
Dom bytte ut fel sångare.
Någon som hittat ett billigt sätt att se matchen utan att signa upp sig på en dyr tjänst?
Förra året följde det med möjlighet att se matchen bara jag köpte aftonbladet plus för en månad har jag för mig.
TV12 sänder väl?
Annars är det kanske DAZN som gäller om man nu inte tänker leta strömmar som man inte skall prata om här.
Ok, det ska jag kollaupp, tv12 borde man kunna hitta någonstans.
Och med dyr tjänst menade jag att jag inte har någon lust att köpa stora sportpaketetmegasuperpremium på viasat eller liknande men betalar gärna lite för ppv eller någon vanlig kanal en månad.
Förra året var det ju stora problem med sändningen. Vad tror ni ger bäst chans till att få se det? Tv4 plus eller köpa matchen på dazn.com?
Just nu ser min femhundring på Eagles rätt bra ut.
Kcc 11,6 ggr pengarna just nu, Eagles 1,01