Idag börjar NFL-säsongen.
Vilket lag tror du kommer vinna och varför gör Dallas Cowboys det?
Idag börjar NFL-säsongen.
Vilket lag tror du kommer vinna och varför gör Dallas Cowboys det?
Sjukt hur Ravens var en tå från att kunna vinna gårdagens match…
Nice att se Zeke tillbaka till Cowboys.
patriots@bengals:
Patriots har hittat något?
Vilket lag spelar Taylor Swift i?
Hon är uppvärmare i KCC.
Jag behöver hitta ett lag att hålla på. Brukade hålla på Pats eftersom de helt enkelt var bäst. Gillade 49ers när Joe Montana lirade, för länge sedan.
Jag har hela grundserien på mig; jag brukar inte kolla så mkt innan slutspelet börjar.
Enda dumma med att hålla på ett västkustlag är tidszonen.
Hade tån varit innanför hade man hittat en holding eller nåt.
Inte varje kväll man håller på 49ers… Men får göra ett undantag när dom möter jests.
Vad är det för fel på att hålla på ett lag bara för dom spelaar sämre?
Jag gjorde tvärt om när jag började kolla på NFL efter nån säsong. Behövde ett lag att hålla på och tog hopplösa Dallas Cowboys. Vinner dom nån gång om 20 år så kan ingen säga att jag inte va en äkta supporter som gillade dom i både vått och torrt
Hade jag vetat det jag vet nu hade jag nog hållt på Lions med det sköna publikstöd dom har och toppat det med lite bra lag också.
Men det fina är ju att man ändå kan hålla på sköna lag&spelare. T.ex höll jag på Miami när Fitzpatrick var QB innan Tua kom in i bilden. Det är nåt speciellt med en kille som åker på en tackling så plomberna åker ut och ställer sig upp och bara garvar.
Håller på Ravens pga Lamar. Osv osv.
Speciellt i slutspel får man ju hålla på ett nytt lag som inte är KCC när ens egna lag åker ur i första matchen.
Det är givetvis inget fel med det men då jag inte har någon naturlig koppling till något ställe där borta, eller någon spelare eller coach, nu eller tidigare, så blir det mer en fråga om att se bra football än att ha “mitt lag”. Bills kan kanske få lite sympatier för att Josh Allen är suverän i sina bästa stunder och för att det är tufft att lira i snöstorm.
Chiefs är bra men de tänder ingen gnista hos mig.
Tro fan du inte kan hålla på Chiefs. Det går inte hålla på en QB som tittar vädjande mot domaren varje gång han blir tacklad. Oavsett hur bra han egentligen är.
Vem fan vill bli punt returner.
Vem vill vara en del av Special Teams, över huvud taget?
Kicker verkar ok ändå
Snygg one handed interception i bengals@chiefs
Vi kan stänga tråden.
Week 4. Intressanta(?) matcher.
Fredagsmatchen va ju Cowboys vs Giants. Flaggfest. Cowboys tog matchen och det var nog bäst för dom.
Kl 18 imorgon ser jag väl Vikings@Packers som intresant. Divisionsmatch.
Samma tid lirar Pittsburg mot Colts och den skall Steelers ta, men värt att se för att dom är 3-0 och man ser om det håller…
Kl 22.05 Kan man se på två bottenlag som borde vända skeppet nån gång, Patriots@49rs.
Samtidigt spelar dock Chiefs mot Chargers vilket borde vara en betydligt bättre match (1:a/2:a i samma division).
01.00 går Bills@Ravens och det blir nog en sevärd match.
Måndagsmatchen titans@dolphins skippar jag nog.