Ja men i Luddes fall så är det ofta “en olycka kommer sällan ensam”. Nu slog han ett mirakelslag och räddar par men ändå. Vatten.
Tur att det inte är spännande …
Rose! Rose! Rose! Håller stenhårt på Rose nu.
Och Ludde tjafsar lite på 16:e…
Kul om de lirar särspel igen i år.
Hatton. Fyra i rad. Har en sudd på honom each way.
Jinxed him!
Azaleorna blommar inte i år va?
Märkligt…
Så fort någon är i ensam ledning så början det krångla nästan direkt.
Utom för McIlroy då? Leder med tre just nu. Back-to-back, kanske?
Mest glad för att Reed inte är med och hugger.
https://www.instagram.com/reel/DXAbKK9gtpF/?igsh=MTk3dmJxOXowcWpucQ==
McIlroy gjorde nästan en Tiger på 16. Verkar lättspelat därifrån.
Rose vad gör du
Rory… Ett sånt slag på min klubb är ju bortalagen boll.
Särspel på g?
Nej då. Rory vinner. Har två puttar på sig från 3 meter.
Fjantigast på tv: varje gång de klipper till Holywoods golfklubb.
Hellre McIlroy än Scheffler iallafall. Bra det inte blev särspel. Måste gå upp snart. Men hur ska man sova kunna sova nu.
Det lyckas nästan alltid bli väldigt spännande

