Så tvingas man till svensk sändning med värsta kommentatorn. Blir ljudlös finalrunda. Tack discovery.
Vilken jäkla golf Spieth spelar.
Öppnas av @Egon 20230430
Vamos RAHMBO
Mattias Bohlin: “sa han ‘get in the hole’?” när Jordan Spieth slår på 16e, när det är helt uppenbart att det var nån i publiken som sa det medan Spieth själv sa “go”. Allvarligt höj nivån
Hyfsad underhållning nu!
Har lagt ner discovery+ och kör numera en piratström. Tack televerket. Dom hade Main feed (engelska kommentatorer) på R3 innan svennarna orkat ta sig till jobbet. Det är alltså väldigt enkelt för dom att erbjuda det.
Verkar nästan som att Koepka håller på att spela bort sig själv. Vore lite trist även om jag personligen håller på Rahm, ser gärna en hård fight hela vägen in. Inte van att spela mer än 54 hål kanske…
Spieth sa Go Go Go. Men tredje ”goet” har perfekt läppsynk med en åskådares ”get inte hole” så den feltolkningen är fullt förståelig.
Det kan allt svänga igen. Fina rundor av Spieth o Mickelsson
Som Butch Harmon sa på Sky Sports nyss: ”If you don’t like this you don’t like golf”!
Tråkigt utan ljud bara.
Nej, vem som helst som följt golf vet att inte ens Spieth som annars snackar mycket med sin boll skulle säga “get in the hole” mitt under flykten när det är helt uppenbart att han känner att den är på gränsen till att bli för kort (vilket den blev). Sett till omständigheterna var det helt uppenbart att han sa “go go go” och nån åskådare som sa det andra
En annan fördel med Masters på Sky Sports är att de har nåt avtal om kortare reklampauser än annars.
Jag kommer med en dåres envishet försvara kommentatorerna. Dom sitter inte hemma i soffan i lugn och ro.
Dom rattar en tv-sändning. Hoppar från live till bandade bilder. Vet ibland redan vad resultatet är när slaget visas. De har också hört jublet nån minut tidigare, men ska ändå försöka skapa dramatik.
De kan ha en redaktör som säger nåt i örat samtidigt som de snackar själva. De ska läsa frågor på ett Instagram-konto.
De ska plocka in 9:ans tittare efter reklam men inte tråka ut Diacoverytittarna med upprepningar.
Tänk om Henley tar detta. Hur många tippade det?
Eller om Mickelson gör birdie på 18 o leder i klubbhuset.
Så jäkla kul att se Mickelson leverera. Jag vill nog bli av med LIV ändå så att gubbarna kommer tillbaka.
Jag trodde inte Mickelson och Spieth skulle kunna ha en chans! Nu verkar det väl dock tyvärr som att Spieth spelar bort sin på 18e. Men ändå! Magiskt
Visst är Jon Rahm och Duffare68 lite lika till utseendet, även om den senare är lite mer grånad.
Du får gärna lyssna på Bohlin men jag klarar vare av hans röst eller hans ämnen.
Du vet ju själv att du inte fått ditt jobb om du lät som att du var i målbrottet
Snudd på lite spänning nu. Säger jag så tjoffar koepka ut sin också. Suck! Vill ha dom inom ett slag så jag inte somnar.