Tiger bryter tävlingen, inget söndagsspel.
Ah, som Stenson. Check.
OT: spelar ni själva bättre om ni tjoar och “lever ut”? Eller spelar ni bättre om ni håller en relativt kall attityd, fokuserad?
Jag spelar oftast bättre om jag är mer neutral. Ett skitslag? Jaha. Nästa.
Går definitivt inte runt som en surgubbe om jag kan hjälpa det.
Main feed finns på engelska under R3! Hoppas det alternativet kvarstår när dom svenska kommentatorerna trillar in på jobbet igen!
Det har det gjort hela helgen.
Har bara inte sagt nåt för jag gillar att se er våndas.
Hovland är inte helt borta. ”Bara” 4 efter nu
Det vore trevligt om pisskanalen 9 kunde sända masters efter den tablå Discovery+ visar på sin egen hemsida…
Inkompetenta idioter!
De kan ju inte hålla på att visa 3:e rundan på sändningstiden för 4:e förstår du väl
Näe, tänk om dom skulle visa runda 3 så att folk kunde se lite av den.
Själv tittade jag för en gångs skull en direktsändning på 3:e rundan via en stream, CBS.
Även om Stenson går under smeknamnet “Iceman” vill jag först och främst säga att han har betydligt mer utstrålning på banan än tidigare nämnda spelare. Nu har jag bara sett honom spela live ca 10 gånger (på hemmaplan men även Dubai och i Abu Dhabi) men han vinkar, knyter näven, pratar med publiken, ger bort en boll till barn etc.
Men framförallt så är han också någon som bjuder extremt mycket på sig själv utanför banan och i intervjuer. Det gör inte Koepka, Johnson, Cantlay, Scheffler mfl. Som sagt, helt intetsägande spelare.
Jag håller ju med dig, givetvis mer intressant att se de bästa spelarna i slutet av 3:e rundan än de som inte är i närheten av täten i 4:e.
De skulle visat från 15.00 , sedan kan ju sådana som jag göra uppehåll tills toppspelarna går ut igen på 4:e rundan.
Hur har det gått för LIV spelarna ?
18st på startlinjen
2 bröt pga. skada eller möjligen “skada” (Na, Oosthuizen)
4 missade cutten (Kokrak, Garcia och DeChambeau, Bubba)
12 st klarade cutten
Hur var det nu, “mest föredettingar” ?
Phil ser bara coolare och coolare ju äldre han blir. Långt ifrån den lille collegestroppen som kom ut på touren. Kunde inte stå ut med honom första 10 åren typ, först vid hoppet, sen en backlash då han tyckte han skämde ut sig med det, men sen har fan blivit religiös.
Kanske kommer stå ut med Hovland om 5-6 år men nu vill jag bara att ”vem som helst men inte…”
Seriös fråga: hur kan man inte gilla Hovland? What’s not to like? Förutom hans chippning kanske, även om den har förbättrats avsevärt…
Gillar verkligen Hovland, förutom att han spelar bra så gillar jag hans minspel.
Ordentligt leende när han gör bra slag, inga riktigt sura miner när han missar men på minspelet syns det ändå att han är missnöjd.
Och hade det inte varit Oscar II envishet vad gäller konsulatfrågan skulle kanske unionen med Norge fortfarande funnits och då hade ju Hovland varit vårt lands manlige golf-stjärna.
Inget särskilt skäl, Norrman till att börja med,… followthrougen… polisongerna… äh har ingen aning. Men vill inte att han skall vinna, kanske vill det om vi båda är med 2030.
Rory är väl den som verkligen har ökat mest på det här totalt ologiska gillandet.
Någon som ler så mycket måste ha något att dölja.