LIV ❤️ PGA = sant

Diskutera i smågrupper.

TLDR? Öis spelar för fan.

1 gillning

Ja, vilket haveri att släppa en sådan nyhet just när både Gais och Öis spelar :flushed:
Vad försöker dom dölja?

5 gillningar

Intressant - både Acushnet (Titelist och FJ) och Topgolf Callaway stiger kraftigt på USA - börsen på nyheten :blush:

I korthet så viker man alltså ned sig för att få ta del av oljepengarna, finns ingen annan slutsats att dra av det pressmeddelandet.

Har LIV vikt ned sig för att komma åt USAs olja? Sjukt!

Egentligen det enda logiska. Frågan är om Norman och Monahan kan vara kvar efter all skit de har snackat.

Vad är det för skit Norman har snackat egentligen? Hör detta hela tiden från PGA-kramarna, men jag hittar inga källor.

Monahan däremot har kört hela sitt filofaxregister.

Dom satsar alltså på att göra LIV tråkigare. Fan också.

Jag väntar fortfarande på en TLDR, men kul om topic är sann, isf fick Trump rätt igen. Precis som han fick rätt med NATO.

Det där lät inte bra. LIV måste få finnas kvar precis som den är. Enda sevärda tävlingarna förrutom majors.

2 gillningar

Står det något om hur de ska utforma eller är det din gissning?

1 gillning

Kompromissa nåt som är jävligt bra kan bara bli sämre, men den som lever får se!

Är du i krokarna under Sweden rock? :slight_smile:

1 gillning

LIV sändningarna är inte bra och upplägget är fortfarande förvirrat. Ni hyllar det bara för att det är annorlunda.

2 gillningar

Potatoes gonna potate. Contrarians gonna contrate.

1 gillning

Nej knaonstarten är betydligt mer rättvis, sändningen går på 5h och man kan lägga sig i tid (dvs se hela eventet).

Jag älskar dom stora tävlingarna på PGA men hatar att lägga mig 1-2 på natten med jobb dagen efter.

Men berätta gärna för mig vad jag skall tycka.

2 gillningar

Själv hatar jag att vänta in sistabollen. Hinner oftast somna innan dess…
Liv löste det åt mig

3 gillningar

Jag är inte så säker på att de behöver kompromissa så mycket. Det är väl mer att de kommer öppna upp så att det går att spela på alla tre tourerna.

Inget mer Blekinge i år. Var nere en snabbis i maj på begravning och semestern blir på annan ort.

1 gillning

Gjorde ju precis det…
För övrigt motsäger inget av det du skriver vad jag skrev.

Oväntat. Tyckte de olika tourerna ändå funkade parallellt. Med fans som gillade de olika formaten.
OWGR enda problemet. Risk att alla blir missnöjda nu?

1 gillning